וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית בטיחות בטיסת אל על: נוסע פתח את דלת המטוס לאחר הנחיתה

10.4.2019 / 19:35

זמן קצר לאחר נחיתת טיסת LY001 בניו יורק, אחד הנוסעים פתח את הדלת האחורית וביקש לרדת בכוחות עצמו מהמטוס. אנשי הצוות הצליחו להשתלט עליו, כשהיה תלוי בין המטוס לקרקע. שוטרים עצרו את הנוסע. אל על: "משבחים את אנשי הצוות שמנעו אירוע חמור ואובדן חיי אדם"

מטוס בואינג 747-400 של אל על בשדה התעופה בן גוריון. David Silverman, GettyImages
תקרית בטיחות. מטוס בואינג 747/GettyImages, David Silverman

תקרית בטיחות חמורה בטיסת LY001 של אל על מישראל לניו יורק: לאחר נחיתת מטוס בואינג 747 ג'מבו של החברה היום (רביעי) בשדה התעופה בניו יורק, פתח אחד הנוסעים את הדלת האחורית וביקש לרדת בכוחות עצמו. אנשי הצוות הצליחו להשתלט עליו, ברגע שהיה תלוי בין המטוס לקרקע. צוותי קרקע פרסו סולם, בעזרתו ירד הנוסע וניסה להימלט בריצה בשטח נמל התעופה.

שוטרים שהיו בקרבת מקום עצרו את הנוסע, ובאל על החלו בתחקור האירוע בין היתר נבדק אם צוות דיילי המטוס פעל על פי ההנחיות וחוקי התעופה האזרחית, הקובעים כי מרגע נחיתת מטוס חייב להימצא דייל ליד כל דלת יציאה של המטוס.

מחברת אל על נמסר בתגובה: "בטיסת 001 אשר נחתה בנמל התעופה בניו יורק, עם הגעת המטוס לשער ובמהלך ירידת הנוסעים, נוסע בעל אזרחות אמריקנית פתח את אחת מדלתות המטוס האחוריות שאינן מיועדות לירידת נוסעים. שני אנשי צוות, שהבחינו בנוסע, גילו קור רוח ותושייה כאשר אחזו בנוסע שנתלה על הדלת ומנעו ממנו לקפוץ מגובה רב ובכך הצילו את חייו. עובד הקרקע של אל על אשר הבחין בכך גילה אף הוא תושיה וקירב במהירות אל הנוסע סולם לדלת האמורה. הנוסע קפץ אל הסולם והחל לרוץ על המסלול עד שנעצר על ידי הרשויות והועבר לחקירה ולבירור המניעים למעשה. מנכ"ל אל על שיבח את אנשי הצוות שמנעו אירוע חמור ואובדן חיי אדם".

עוד בוואלה! NEWS
טראמפ: "ניצחונו של נתניהו בבחירות הוא סימן טוב לשלום"
תיעוד ראשון: מדענים חשפו צילום של חור שחור בחלל
תאונה קטלנית באלעד: בת חמש נהרגה מפגיעת כלי רכב מסחרי

(עדכון ראשון: 19:03)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully