וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה נגד עסקי ארגון הפשע של מולנר: פשטה על 14 בתי עסק במרכז

8.4.2019 / 13:53

המשטרה פשטה על בתי עסק באזור תל אביב, עיכבה חשודים ותפסה סמים וכסף מזומן בסך של כ-70 אלף שקלים. במסגרת המבצע הושמדו מאות ק"ג של בשר, עוף ודגים שנמצאו פגי תוקף. "פעילות בלתי חוקית שמשמשת בפעמים רבות גם למפגש של גורמים עבריינים"

צילום: אבי כהן עריכת וידאו: ניר חן

המשטרה פשטה היום (שני) על 14 בתי עסק המקושרים לארגון הפשיעה של העבריין עמיר מולנר באזור תל אביב. במהלך הפעילות עוכבו כמה חשודים, נערכו חיפושים בבתיהם של חברים הקשורים לארגון ונתפסו סמים וכסף מזומן בסך של כ-70 אלף שקלים.

כמו כן, הרופא הווטרינר המחוזי במשרד הבריאות וגורמי בריאות המזון במשרד מצאו ליקויים חמורים באיטליז הקשור לארגון בגבעתיים. במסגרת זו, הושמדו 371 ק"ג בשר ועוף שאוחסנו בתנאים ירודים וחלקם אף נמצא פג תוקף.

בנוסף לכך, נמצאו ליקויי תברואה בעסק לממכר דגים הקשור לארגון בקריית אונו אשר הובילו להשמדתם של 27 ק"ג דגים פגי תוקף ובבית קפה באזור תעשיה בבני ברק, מצאו ליקויים חמורים ותוגש בקשה לסגירת העסק.

עוד בוואלה! NEWS:
אילו מקומות עבודה פועלים והאם השכר ייפגע? מדריך לעובד בבחירות
"איך הוא הגיע לכאן?": שני כרישים תועדו סמוך לחופי נתניה | צפו
יוזמות, ולא מאחורי הקלעים: הגברות הראשונות המשפיעות בהיסטוריה

ביהמ"ש זיכה את עמיר מולנר מעבירה של הפרעה לשוטר במילוי תפקידו. ניב אהרונסון
בתי העסק מקושרים לארגונו. מולנר/ניב אהרונסון

בעלי העסקים שנבדקו ייחקרו בעבירות שונות על ידי המשטרה והגורמים שהשתתפו בפעולות. במשטרה אמרו כי ימשיכו לפעול נגד "פעילות בלתי חוקית תוך זלזול בשלטון החוק, כאשר פעמים רבות חלק מהמקומות שנבדקו משמשים גם למפגש של גורמים עבריינים ומהווים כר לפעילות עבריינית".

הפשיטה בוצעה על ידי היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית בלהב 433 ויחידת מתפ"א, פרקליטות מחוז תל אביב והיחידה לאכיפה אזרחית בפרקליטות המדינה, בשיתוף משרדי ממשלה וגורמי אכיפה אזרחיים.

במשרד המשפטים הוסיפו כי "במבצע נטלו חלק גופי אכיפה אזרחיים רבים, ביניהם יחידת הונאה בכשרות, משרד הבריאות והרופא הווטרינר המחוזי, משרד העבודה, רשות המיסים, כבאות, המוסד לביטוח לאומי, המרכז לגביית קנסות, מנהל הבטיחות בגז, היחידה הארצית לפיקוח על הבניה, חברת החשמל וכן משרד התקשורת".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פשיטת המשטרה על בית העסק של עמיר מולנר. דוברות המשטרה, אתר רשמי
בשר ודגים פגי תוקף. פשיטת המשטרה על בתי העסק, היום/אתר רשמי, דוברות המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully