וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובאי: בריטית כינתה את בעלה לשעבר אידיוט ועשויה להישלח למאסר

ליילה שהארבש, בת 55, נעצרה עם בתה בנמל התעופה בעקבות פוסט שפרסמה ב-2016 נגד אשתו החדשה של הגרוש שלה ונגדו. משרד החוץ בלונדון: "אנחנו בקשר עם הרשויות"

ליילה שהארבש, אזרחית בריטית שנעצרה בדואבי. אתר רשמי
ליילה שהארבש ובתה/אתר רשמי

אזרחית בריטית עלולה להישלח לשנתיים מאסר בדובאי אחרי שכינתה את אשתו של בעלה לשעבר "סוסה". ליילה שהארבש, בת 55, נעצרה עם בתה הקטנה בנמל התעופה בדובאי בחודש שעבר. לפי הארגון "עצורים בדובאי", היא נעצרה בעקבות שני פוסטים שפרסמה ב-2016 בזמן שהייתה בממלכה. שהארבש גם עשויה לספוג קנס של עד 50 אלף ליש"ט.

עוד נמסר כי היא הגיעה לביקור בנסיכות יחד עם בתה לצורך הלווייתו של הבעל לשעבר, שמת מהתקף לב בחודש שעבר. פריז, בתה בת ה-14, שוחררה וטסה בחזרה לביתה לבדה ועתה היא נמצאת עם קרובי משפחה אחרים.

"לא מאפשרים לי לעזוב את דובאי" אמרה בהצהרה שפורסמה על ידי "עצורים בדובאי". "הייתי פעם אחת בבית המשפט, ולא הרשו לי להגן על עצמה, ובתחנת משטרה, שבה הוחזקנו במשך 12 שעות ללא התמקדות. אני מפחדת. אני לא יכולה לישון או לאכול. ירדתי שתי מידות בגלל הלחץ. היינו קרובות, במיוחד מאז שאביה עזב אותנו והיה לנו רק אחת את השנייה. זה שובר לי את הלב להיות הרחק ממנה".

דובר מטעם משרד החוץ של בריטניה אמר כי צוות המשרד תומך באזרחית המדינה ובמשפחתה אחרי שנעצרה באיחוד האמירויות הערביות. "אנחנו בקשר עם הרשויות באיחוד האמירויות הערביות ביחס למקרה שלה", אמר.

עוד ידיעות מהעולם:
"הכוכב" הדמוקרטי: "נתניהו - גזען שרוצה להכשיל כל סיכוי לשלום"
יוזמות, ולא מאחורי הקלעים: הגברות הראשונות המשפיעות בהיסטוריה
בשל העליה במספר המהגרים: השרה לביטחון המולדת של טראמפ התפטרה

מרינה בדובאי איחוד האמירויות הערביות. Shutterstock, ShutterStock
אין הרבה מקום לחופש ביטוי. דובאי/ShutterStock, Shutterstock

היא הייתה נשואה לבעלה לשעבר במשך 18 שנה והם חיו בדובאי למשך שמונה חודשים. היא שבה ללונדון עם בתה, בזמן שבעלה נשאר באמירויות במטרה לחבור אליהן מאוחר יותר. עם זאת, כמה חודשים אחרי, היא קיבלה מסמכי גירושים וזמן קצר לאחר מכן ראתה תמונות בפייסבוק שמהן הבינה כי בעלה לשעבר, אזרח פורטוגל, התחתן מחדש. באחד הפוסטים, שנכתבו בפרסית, היא איחלה לו: "אני מקווה שתיקבר מתחת לאדמה, אידיוט. לך לעזאזל. עזבת אותי בשביל הסוסה הזאת".

בדובאי, חוקי המאבק בסייבר עשויים לשלוח אדם שמבקר במדינה למאסר למשך שנים רק בגלל פוסטים ישנים ברשתות החברתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully