וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטען התפוצץ ברכב בחניון בית חולים העמק בעפולה; אין נפגעים

7.4.2019 / 19:25

מחקירה ראשונית עולה כי תושבת מגדל העמק בשנות ה-30 לחייה הגיעה למקום והחנתה את מכוניתה. הפיצוץ אירע בעת שהייתה בשטח בית החולים. מהמשטרה נמסר כי מדובר במטען חבלה והרקע ככל הנראה פלילי

עריכה: ניב מעוז

פיצוץ אירע היום (ראשון) ברכב פרטי שחנה בחניון בית החולים העמק בעפולה. שלושה צוותי כיבוי הוזנקו למקום ופעלו לכיבוי ומניעת התפשטות השריפה לרכבים נוספים. כוחות משטרה הגיעו לזירה והחלו באיסוף ממצאים ופתחו בחקירה ממנה עלה כי הפיצוץ נגרם כתוצאה ממטען. לא היו נפגעים באירוע.

מחקירה ראשונית עולה כי תושבת מגדל העמק, בשנות ה-30 לחייה, הגיעה לבית החולים והחנתה את מכוניתה בחניון. הרכב התפוצץ כשהאישה נמצאה בתוך המרכז הרפואי. מבדיקה ראשונית עולה כי הרקע ככל הנראה פלילי.

עוד בוואלה! NEWS
מעלים הילוך: נתניהו עם ראשי רשויות, גנץ בכינוס פעילים אחרון
המטוס החדש שישדרג את יכולת התקיפה של ישראל ב"יעדים רחוקים"
מהפך: אחרי חמש שנים קשות - מפלס המים בכנרת שובר שיאים

פיצוץ ברכב פרטי בחניון בית החולים העמק, 7 באפריל 2019. דוברות כב"ה
הרכב בו התפוצץ המטען, היום/דוברות כב"ה

מוקדם יותר היום עשרות דיירים פונו מבניין בחולון לאחר שעלה חשד כי בבניין הוסתרה תחמושת. כוחות משטרה גדולים שהגיעו לבניין, הממוקם ברחוב דב הוז בעיר, איתרו כמה כלי נשק במקלט הבניין. המשטרה פתחה בחקירה.

לפני כחודשיים חבלני משטרה הוזעקו לבניין מגורים ברחוב גדולי ישראל שבראשון לציון, לאחר שהתברר כי מטען חבלה הוצמד לדלת של אחת מדירותיו. בעקבות האירוע, עשרות הדיירים המתגוררים בבניין בן שמונה הקומות פונו מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully