וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד האסירים הפלסטיני: שביתת הרעב נדחתה, לאור המו"מ עם שב"ס

יפעת רוזנברג

7.4.2019 / 17:48

הנהגת האסירים הביטחוניים בבתי הכלא בישראל ושירות בתי הסוהר נועדו במטרה להגיע להבנות שימנעו את שביתת הרעב. שירות בתי הסוהר העביר בימים האחרונים שורה של מסרים לאסירים, לפיהם הוא נחוש להתמודד עם הנושא

צילום: רויטרס, עריכה: מתן חדד

משרד האסירים הפלסטינים הודיע הערב (ראשון) כי שביתת הרעב של האסירים הביטחוניים בבית הכלא בישראל נדחתה לאור המשא ומתן עם שירות בתי הסוהר. ישיבה בהשתתפות הנהגת האסירים ושב"ס נמשכת בשעה זו.

ברשת "אל-מיאדין" דווח הבוקר כי האסירים פתחו בשביתת רעב והחזירו את ארוחות הבוקר. שירות בתי הסוהר העביר בימים האחרונים שורה של מסרים לאסירים, לפיהם שב"ס נחוש להתמודד עם שביתת הרעב המתוכננת.

"אנחנו ערוכים כבר תקופה לא קצרה בבתי הכלא", אמרו בשירות בתי הסוהר. "מאז האירועים בכלא עופר ואחר כך האירועים בכלא רמון ובניסיון הרצח של שני קצינים בכלא קציעות על רקע הצבת השבשים (משבשי הקליטה הסלולרית שהותקנו בכמה בתי כלא), הבהרנו ובמהירים כי שירות בתי הסוהר נחוש לעמוד במשימה שלו והשבשים ימשיכו להיות בבתי הכלא הביטחוניים.

לקריאה נוספת בנושא
חמאס דורש הקלות לאסירים; בכירים בשב"ס: "יוביל לפגיעה קשה"
אחרי התקיפה בכלא קציעות: אסירי חמאס נשפטו, בשב"ס פשטו על תאים
לאחר המהומות בכלא קציעות: אסיר שלף דוקרן בחיפוש של סוהרים

פעילות ביטחונית של שב"ס בבית הכלא קציעות, 25 במרץ 2019. שב"ס, אתר רשמי
פעילות ביטחונית של שב"ס בכלא קציעות, בשבוע שעבר/אתר רשמי, שב"ס

השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, הכחיש אמש פרסומים כי ישראל הציעה לחמאס הקפאת מיסוך סלולרי בבתי הכלא. ארדן כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "לאור הפרסומים השקריים אבקש להבהיר: לא הוקפא מיסוך הסלולר בבתי הכלא הביטחוניים של שב"ס ולא הוצעה שום הקפאה של מיסוך הסלולר".

ראש הלשכה המדינית של חמאס, אסמאעיל הנייה, אמר בשבוע שעבר כי המשלחת המצרית העבירה לישראל שלוש דרישות בשם ארגונו בנוגע לאסירים הפלסטינים הכלואים בארץ. בהן: הסרת משבשי הקליטה הסלולריים, ביטול צעדי הענישה האחרונים והשבת הביקורים ושיפור תנאי הכליאה. "סוגיית האסירים נמצאת בעדיפות עליונה במהלך השיחות עם המצרים על ההסדרה עם ישראל", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully