וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילת במצב קשה לאחר שנחשפה לחצבת בטיסת אל על מניו-יורק

3.4.2019 / 17:57

הדיילת, בת 43, הייתה על טיסה שיצאה בשבוע שעבר מנמל קנדי בניו יורק לישראל. היא פונתה במצב קשה לביה"ח מאיר בכפר סבא, כשהיא מורדמת ומונשמת. משרד הבריאות פרסם הודעה לנוסעים בטיסה, שאם הם מפתחים סימפטומים יש להודיע מיידית לרופא ולצמצמם את שהייתם במרחב ציבורי

מטוס של חברת אל על בשדה התעופה בן גוריון. 2018. רויטרס
הטיסה עשתה דרכה מניו יורק לישראל, ועליה חולה חצבת/רויטרס

דיילת אל על מאושפזת היום (רביעי) במצב קשה לאחר שנחשפה לחולה חצבת בטיסה מניו יורק. הדיילת, בת 43, נכחה בטיסת 002 שיצאה משדה התעופה קנדי בניו יורק ביום שלישי שעבר, ונחתה בארץ ביום רביעי שעבר. לאחר שהחלה לפתח סימפטומים למחלה, פונתה אתמול בהכרה מעורפלת לטיפול נמרץ בבית החולים מאיר בכפר סבא, שמסר כי היא מורדמת ומונשמת ומצבה ממשיך להיות קשה.

בעקבות האירוע, הודיע משרד הבריאות כי מי מנוסעי וצוות הטיסה שפיתח מחלת חום "מתבקש ליידע את הרופא המטפל על חשיפה לחולה חצבת". בנוסף, ביקש המשרד לחדד כי מי שנכח על הטיסה וחושב שנדבק, "שיצמצם למינימום את השהייה שלו במרחב הציבורי".

לפני יומיים הודיע משרד הבריאות כי אדם חולה חצבת אובחן בסופר מחסני השוק ברחוב עמק דותן 24 במודיעין ביום שישי האחרון, בין השעות 7:00-15:00. עוד אירוע חצבת התגלה בסוף השבוע האחרון, כשיולדת בטבריה אובחנה כחולה בחצבת. מבית החולים פוריה שבטבריה, בה שהתה החולה, נמסר כי ננקטו כל הצעדים הנדרשים, כולל בידוד של היולדת איתור וחיסון כל המגעים. עוד נמסר כי אין כל סכנה שחשיפה של יולדות או מטופלים אחרים.

לקריאה נוספת:
חוק חדש באיטליה: תלמיד שלא יתחסן - יישלח הביתה
מכת החצבת: נאסרה כניסת ילדים לא מחוסנים לגנים בחריש

  • עוד באותו נושא:
  • חצבת
  • אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully