וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאומים זהים סירבו לחשוף מי מהם האב - ויחויבו לשלם מזונות לילדה

שני אחים בברזיל סירבו לומר מי מהם האב הביולוגי, ובדיקות DNA לא יכלו לסייע להכרעה. השופט קבע כי עליהם לשלם 60 דולר כל אחד מדי חודש, זאת לאחר שנזף בהם על "התנהגותם הנבזית". האחים נהגו להתחזות זה לזה בדייטים עם נשים, זאת בכדי להכחיש בגידות

צעירה בפרגוואי מחזיקה בידיה תינוק. אי-פי, AP
השניים סירבו לומר מי מהם אביו של הילד, בתקווה שכך הם יוכלו להתחמק מתשלום/AP, אי-פי

בית משפט בברזיל הורה לזוג תאומים זהים לשלם מזונות לילדה שזהות אביה לא ידועה. השניים סירבו לומר מי מהם אביו של הילד, בתקווה שכך יוכלו להתחמק מתשלום, מה גם שדגימות DNA לא יכולות להכריע במקרה זה בשל הגנים הזהים.

השופט קבע כי האחים גזלו מהילדה הקטנה את זכותה לדעת מי הוא האב הביולוגי של הילד, וכל אחד מהם ישלם 230 ריאל - כ-60 דולר - מדי חודש, או 30% ממשכורת המינימום במדינה. הסכום גבוה כמעט פי שניים ממה שמקבלים ילדים בעלי רקע כלכלי דומה בברזיל.

השופט, ממדינת המחוז גואיש, קבע גם כי שמותיהם של שני האחים יהיו רשומים בתעודת הלידה של הילדה. שמותיהם המלאים לא נחשפו מסיבות משפטיות, והשופט התייחס אליהם בדיון כאל פרננדו ופבריסיו. "החוק לא סובל התנהגות נבזית כזו", כתב השופט בפסיקתו. הוא הוסיף כי התאומים התחזו זה לזה בדייטים עם נשים רבות והשתמשו במראה הזהה כדי להתכחש לכך שהן בגדו בבנות הזוג שלהן.

עוד ידיעות מהעולם
היסטוריה בשיקגו: אישה שחורה ולסבית נבחרה לראשת העיר
סערה בבריטניה: חיילים ירו במטרה עם דמותו של קורבין
לא כשיר נפשית: שומר נאצי לשעבר בן 95 לא יעמוד לדין

  • עוד באותו נושא:
  • ברזיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully