וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון פיגוע דקירה ללא נפגעים ליד צומת תפוח; המחבל נורה

המחבל נורה למוות לאחר שניסה לדקור נהגים ליד הכפר חווארה שבסמוך לצומת תפוח בשומרון. אין נפגעים מקרב חיילי צה"ל והאזרחים במקום. המחבל ניסה לפתוח דלת כלי רכב שבו נסעו אב ובתו - ונורה בידי הנהג

פלסטיני נורה למוות היום (רביעי) לאחר שניסה לדקור נהגים ליד הכפר חווארה שבסמוך לצומת תפוח בשומרון. אין נפגעים מקרב חיילי צה"ל והאזרחים במקום. מעדות האזרח שירה בפלסטיני, יהושע שרמן, עולה כי הוא ניסה לפתוח את דלת רכבו, בעת שנסע עם בתו, כשהוא אוחז בסכין.

"יצאתי לעבודה, ונסעתי מאלון מורה לכיוון תפוח. בצומת הבייתות קפץ על הרכב מחבל עם סכין וניסה לפתוח את הדלת", שחזר שרמן, מנהל מערך השטח של איחוד מפלגות הימין. "יצאתי החוצה - ותוך כדי שהמחבל ניסה לעקוף את הרכב לכיווני, נטרלתי אותו בירי תוך כדי סיוע של תושב נוסף מיישוב סמוך שנסע מאחורי".

בחודש שעבר פלסטיני ניסה לדקור חיילים בסמוך לעמדה צבאית בעיר חברון. ניסיון הדקירה היה בפתח המבנה המכונה "בית השלום", שבו מתגוררים יהודים. המפגע נורה למוות ככל הנראה על ידי חיילים. אין נפגעים בקרב הכוחות. מדובר צה"ל נמסר כי "לוחמי צה"ל זיהו מחבל חמוש בסכין שרץ לעברם. הלוחמים הדפו את המחבל שרץ למבנה אזרחי סמוך כאשר הוא חמוש בסכין. הלוחמים ירו לעבר המחבל, סיכלו את הפיגוע והוא נהרג. אין נפגעים לכוחותינו".

עוד בוואלה! NEWS:
"תכנן פיגוע בקור רוח": מאסר עולם ו-20 שנה לרוצח רון קוקיא
מירי רגב: "גנץ ולפיד יביאו פיגועים"; אשכנזי: "רוקדת על הדם"
גם ככה ישראל תאשים את הרשות: למה חמאס מעודד פיגועים בגדה?

לפני כשבועיים נהרגו סמ"ר גל קיידאן הרב אחיעד אטינגר מעלי, בן ה-47, בפיגוע ירי משולב. הפיגוע התרחש כשמחבל יצא מחנות בצומת אריאל כשהוא חמוש בסכין מטבח. הוא הסתער לעבר החיילים במקום, דקר את קיידאן והצליח לחטוף ממנו את הנשק והמחסנית. המחבל דרך את הנשק והחל לירות לעבר אזרחים. לאחר מכן המחבל, ירה לעבר שלושה כלי רכב. המחבל גנב רכב ונסע לצומת גיתי אבישר, שם פתח באש לעבר עמדת צה"ל ופצע לוחם באורח קשה.

(עדכון ראשון 08:49)

  • עוד באותו נושא:
  • פיגועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully