וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותה של יסמין רז: הוארך מעצר החשוד - "קיימת ראיה חשובה"

1.4.2019 / 10:13

בית משפט השלום בתל אביב האריך בארבעה ימים את מעצרו של החשוד במעורבות בגרימת מותה של הצעירה בת ה-28 שנפלה מחלון דירתה בקומה השישית בחולון. "קיימת ראיה משמעותית נוספת ואין צורך להרחיב על מסוכנותו בשל נתוניו". סנגורו של החשוד: "הוא לא היחיד שנכח במקום"

צילום: אבי כהן, עריכה: תומר לוי

תעלומת מותה של יסמין רז - עדכונים אחרונים

- מעצרו של גבר בן 48 שותפה לדירה של הצעירה הוארך בארבעה ימים
- השופט: "קיימת ראיה משמעותית נוספת, ראיה חשובה"
- סנגורו של החשוד: "הוא לא היחיד שנכח בדירה ולא זומן לחקירה חודשיים"
- אביה של רז: "הייתי רוצה שיזרקו את הרוצח של הבת שלי גם מקומה שישית"
- יסמין רז נפלה אל מותה מחלון הקומה השישית בבניין בחולון בינואר האחרון

יסמין רז. אתר רשמי
"קיימת ראייה משמעותית נוספת, ראייה חשובה". יסמין רז/אתר רשמי

בית משפט השלום בתל אביב האריך הבוקר (שני) בארבעה ימים את מעצרו של הגבר בן ה-48 תושב העיר החשוד במעורבות בגרימת מותה של יסמין רז בת ה-28 מחולון. הצעירה נפלה בחודש ינואר מחלון דירתה בקומה השישית בבניין בעיר ומצאה את מותה. החשוד התגורר עמה בדירה המדוברת בחולון ונכח במקום בעת שנפלה.

בנימוק להארכת המעצר קבע השופט עלאא מסארווה כי "קיימת ראיה משמעותית נוספת, ראיה חשובה". עוד הסביר כי "מונחת בפניי תוכנית החקירה שהושקעה בה מחשבה רבה. במקביל נעשות פעולות ללא הרף וקיים חשד סביר בעצמה טובה ופעולות חקירה אינטנסיביות. אין צורך להרחיב על המסוכנות של החשוד וגם השיבוש לא נפקד ממקומו, חרף נתוניו האישיים הלא פשוטים ולפיכך מתחייב במצער ובנסיבות".

עוד בוואלה! NEWS:
הסריקות בדירה והאיום: תעלומת מות הצעירה שנפלה מבניין בחולון

עוד באותו נושא

אביה של יסמין רז: "הייתי רוצה שיזרקו גם את הרוצח מקומה שישית"

לכתבה המלאה
החשוד ברצח יסמין רז, 1 באפריל 2019. אבי כהן
"אין צורך להרחיב על המסוכנות". החשוד בגרימת מותה של רז בבית המשפט, הבוקר/אבי כהן

במהלך הדיון בהארכת מעצרו טען סנגורו של החשוד ניר אלפסה כי רז מתה ב-20 בינואר וכי "מעולם לא הייתה מחלוקת שהחשוד ואדם נוסף נכחו בדירה ממנה לכאורה קפצה או נפלה באופן אחר ומצאה את מותה". אולם הסיבה לדבריו לפתיחת התיק על ידי המשטרה הייתה הביקורת הציבורית בנושא על כך שהתאבדה. "המשטרה בדרך כזאת או אחרת פעלה כדי לאסוף עדויות מכל גורם רלוונטי. החשוד להבנתי תושאל בשטח ומהר מאוד נמתחה ביקורת על האופן שבו המשטרה מהרה להסיק שמדובר בהתאבדות והייתה ציפיה שהמשטרה תחקור את התיק כדי לברר מה קרה במקום".

לטענתו של עו"ד אלפסה במשך חודשיים לא זומן החשוד לחקירה "לא כעד ולא כחשוד. הוא לא היחיד שנכח במקום ויש עוד שני אנשים לפחות שהיו בדירה. אם רוצים לעשות ברור מקיף קשה לי הסיטואציה שמיחסים לחשוד עבירה של קשירת קשר ורק הוא מובא כעצור אחרי זמן כה ממושך. לא רואה הבדל בין פלוני או אלמוני לגבי החשד".

אלפסה הביע תקווה כי פריצת הדרך של המשטרה אינה נובעת ממצוקת פענוח מול המשפחה שדורשת תשובות על גורל יקירתם והוסיף כי מרשו יצא לא כשיר נפשית בשני תיקים אחרים. "הוא סובל ממחשבות רדיפה ואינו מתקשר עם הסובבים אותו", נטען.

יסמין רז. אתר רשמי
"הייתי רוצה שיזרקו את הרוצח של הבת שלי גם מקומה שישית". יסמין רז/אתר רשמי

פריצת הדרך בפרשת תעלומת מותה של רז, חלה אתמול עם מעצרו של החשוד שותפה לדירה של רז. עם הידיעה על המעצר, אמר אתמול אבנר רז, אביה של יסמין כי "אנחנו יודעים שמתנהלת חקירה של המשטרה שמנסה לפענח מה הוביל למותה של יסמין, ואנחנו מקווים שהאמת תצא לאור".

הוא הוסיף כי "זה לא משמח אותי לדעת שצדקתי כי צריך לראות מה יקרה ומה המשטרה חושדת שקרה. אצלנו אין דין תורה, אבל אם היה - הייתי רוצה שיזרקו את הרוצח של הבת שלי גם מקומה שישית כמו שהוא עשה ליסמין".

ביתה של יסמין רז הנרצחת מחולון. אתר רשמי
"לא משמח אותי לדעת שצדקתי". הבניין ממנו מצאה את מותה בנפילה מהקומה השישית, אתמול/אתר רשמי

מני שגב, דודה של יסמין אמר כי "מזל שלקחו את זה ברצינות במשטרה, סוף סוף עשו עבודה טובה. קיבלתי צמרמורת כששמעתי שעצרו אותו כי מההתחלה ידעתי מי זה ואמרתי את זה למשטרה. אמרו לי איך אתה יודע אמרתי להם שזו התחושה שלי. הילדה הזו לא נתנה לי מנוחה. ידעתי שעשו לה משהו וזה לא נתן לי מנוחה. היה ברור לי ביום שחזרתי לארץ, איך שעליתי לדירה והתחלתי את התחקיר שלי, שם אמרתי: הילדה פה נרצחה. זה הכל".

  • עוד באותו נושא:
  • חולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully