וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות רצח תושבת העיר: באקה אל-גרבייה הודיעה על שביתה

31.3.2019 / 23:16

הלימודים יתקיימו כסדרם, אבל המוסדות הציבוריים בעיר ייסגרו לקהל עד ארבע, זאת בעקבות רצח סוזאן ותד בת ה-39. מאות ליוו למנוחות את ותד, שבעלה נעצר בחשד כי רצח אותה. היא נעדרה ארבעה ימים בטרם אותרה גופתה

רבים הגיעו כדי לחלוק כבוד אחרון לסוזאן ותד שגופתה נמצאה בחריש/צילום: פאנט

עיריית באקה אל-גרבייה הודיעה הערב (ראשון) כי העיר תשבות מחר בעקבות רצח סוזאן ותד בת ה-39, כך הוחלט בתום ישיבה מיוחדת בעירייה. הלימודים ייערכו כסדרם, בשימת דגש על פעילויות חינוכיות נגד האלימות ושיחות לתלמידים בעקבות הרצח, המוסדות הציבוריים בעיר ייסגרו לקהל משעות הבוקר עד 16:00, וועדה של נציגי ציבור הורכבה במטרה לעקוב אחר השלכות הרצח.

לפנות ערב הובאה למנוחות ותד, שגופתה נתגלתה אמש ליד היישוב חריש. ההלוויה התקיימה הנוכחות מאות בני אדם, ולאחריה התכנסה מועצת העירה. זו הישיבה השלישית בעניינה של ותד שנערכה מאז הוכרזה כנעדרת לפני ארבעה ימים. בעלה וליד בן ה-44 נעצר שלשום, והוא החשוד ברצח.

אחיה של סוזאן, עימאד אבו מוך, סיפר לוואלה! NEWS כי יממה לאחר שנראתה לאחרונה הוא למד על היעדרותה מהחוקרים. "ביום רביעי שעבר, בסביבות עשר בלילה, התקשרו אלי מהמשטרה והבנתי מהם שהיא נעדרת מאז יום קודם", סיפר. "התקשרתי לבעלה והוא אמר לי שהיא נסעה לקופת חולים לאיזה אירוע חגיגי של יום האם. למחרת שוב הוא אמר לי שהיא יצאה לבד, ובפעם אחרת שהוא לקח אותה. הכול בטלפון".

עוד בוואלה! NEWS:
גופת נעדרת מבאקה אל-גרבייה אותרה ליד חריש; בעלה נעצר
קרובי הנרצחת מבאקה אל-גרבייה: "היא ובעלה היו לפעמים מתקוטטים"
תיעוד מטריד: למרות התאונה, באתר בחריש עובדים ללא אמצעי בטיחות

סוזאן ותד. צילום מסך
גופתה נמצאה ביער לאחר ארבעה ימי היעדרות. סוזאן ותד/צילום מסך

האח סיכם כי "יש לו כמה גרסאות. מפה לקחנו כיוון שיש משהו לא בסדר. יצאנו בחיפושים נרחבים באזור. אתמול מצאו אותה". ותד עבדה בעבודות מזדמנות, בהן ניקיון ומטבח. "היא הייתה בחורה טובה", אמר האח. "היא הייתה דתיה, הכול היה בסדר. היא כל הזמן עבדה, הוא לא היה עובד. היא פרנסה את המשפחה וזה מה שקרה".

לדברי עימאד, "לפעמים הייתה קצת קטטה קטנה ביניהם והיא הייתה מתקשרת אלי והייתה פותרת את הבעיה. אבל הפעם היה יותר מוגזם, ואני לא יודע כלום. זה היה הכול פתאומי. הכול היה בהפתעה".

עוד באותו נושא

קרובי הנרצחת מבאקה אל-גרבייה: "היא ובעלה היו לפעמים מתקוטטים"

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הלווייתה של ותד, הערב/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully