וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרובי הנרצחת מבאקה אל-גרבייה: "היא ובעלה היו לפעמים מתקוטטים"

31.3.2019 / 11:59

סוזאן ותד תובא למנוחות אחרי שגופתה נמצאה ביער בסביבת חריש בתום ארבעה ימי היעדרות. בעלה נעצר בחשד לרצח וילדיהם המשותפים הועברו למשמורת אחותה. אחיה, עימאד, סיפר לוואלה! NEWS: "מדי כמה חודשים היה חל ביניהם ויכוח והייתי פותר את הבעיות, אבל הפעם לא הספקנו"

סוזאן ותד. צילום מסך
גופתה נמצאה ביער לאחר ארבעה ימי היעדרות. סוזאן ותד/צילום מסך

יום אחרי שנמצאה גופתה, הלוויתה של סוזאן ותד, בת ה-39 מבאקה אל-גרבייה, צפויה להתקיים הערב (ראשון). לאחר ארבעה ימי היעדרות היא התגלתה אתמול ללא רוח חיים בסביבת הישוב חריש.

בעלה, וליד בן ה-44, נעצר בחשד שרצח אותה. לבני הזוג ילדה בת 15 וילד בן שנתיים, שהועברו למשמורת אחותה הגדולה. סוזאן היא בת למשפחה בת חמישה אחים ושלושה אחיות.

אחיה של סוזאן, עימאד אבו מוך סיפר לוואלה!NEWS כי יממה לאחר שנראתה לאחרונה, הוא למד על היעדרותה מהחוקרים. "ביום רביעי שעבר, בסביבות עשר בלילה, התקשרו אלי מהמשטרה והבנתי מהם שהיא נעדרת מאז יום קודם", סיפר. "התקשרתי לבעלה והוא אמר לי שהיא נסעה לקופת חולים לאיזה אירוע חגיגי של יום האם. למחרת, שוב הוא אמר לי שהיא יצאה לבד ובפעם אחרת שהוא לקח אותה. הכול בטלפון. אז יש לו כמה גרסאות. מפה לקחנו כיוון שיש משהו לא בסדר. יצאנו בחיפושים נרחבים באזור. אתמול מצאו אותה".

עוד בוואלה! NEWS:
החל מחצות: רפורמת אי-הפללת משתמשי קנאביס תצא לדרך
משוטט בכביש המהיר: הפלמינגו שולמן ברח מהספארי ברמת גן | צפו
גיוס, שבת וגיור - גפני בנאום בחירות פנימי: "לטפל במלחמה גדולה"

בית משפט המחוזי, חיפה. Google street view, צילום מסך
מעצרו של הבעל החשוד ברצח הוארך. בית המשפט בחיפה/צילום מסך, Google street view

סוזאן עבדה בעבודות מזדמנות, בהן ניקיון ומטבח. "היא הייתה בחורה טובה", אמר האח. "היא הייתה דתיה, הכול היה בסדר. היא כל הזמן עבדה, הוא לא היה עובד. היא פרנסה את המשפחה וזה מה שקרה".

לדברי עימאד, "לפעמים הייתה קצת קטטה קטנה ביניהם והייתה מתקשרת אליי והייתה פותרת את הבעיה. אבל הפעם היה יותר מוגזם, ואני לא יודע כלום. זה היה הכול פתאומי. הכול היה בהפתעה".

"אני אישית הייתי אצלה לפני שלושה שבועות בבית שלה הייתי בביקור רגיל והכל היה בסדר", המשיך. "אבל כל שנה, מדי כמה חודשים, היה חל ביניהם ויכוח והיו מתקוטטים ומתקשרים אליי. אני הייתי פותר את הבעיות. אבל הפעם לא הספקנו כלום".

עוד באותו נושא

גופת נעדרת מבאקה אל-גרבייה אותרה ליד חריש; בעלה נעצר

לכתבה המלאה
ניידת משטרה. ראובן קסטרו
"מקווה שייקח את העונש שלו בכלא". ניידת משטרה/ראובן קסטרו

בית משפט השלום בחיפה החליט להאריך את מעצרו של הבעל, בטענה שקיימות "סתירות מהותיות" בדבריו ושהודעות גורמים נוספים "מציבות סימני שאלה לא מבוטלים" ביחס לגרסתו. סנגורו, עו"ד ישי ניב, אמר כי "הבעל מוצא את עצמו עצור, זה טראגי, זה לא סתם מעצר שווא, זה מעצר שווא נוראי".

עימאד אמר על וליד כי הוא "מקווה שהוא ייקח את העונש שלו בכלא". "אני מקווה שזה הרצח האחרון שיהיה", הוסיף עימאד. "אלוהים גדול. אנחנו לא יכולים לעשות כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully