וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירו בצעיר במכולת - לעיני אביו: פוענח רצח תושב טייבה

31.3.2019 / 17:05

הצהרת תובע הוגשה נגד שני צעירים בני 18 ו-19, תושבי טייבה, החשודים ברצח. בחקירה התגלה כי משפחתו של אחד החשודים שכרה דירה מעל למכולת של משפחת ג'באלי, ולאחר שהתבקשה לפנות את הדירה - פרץ סכסוך בין המשפחות. החשוד השני היה קטין בעת האירוע

צילום: דוברות משטרה, עריכה: ניב מעוז

הצהרת תובע הוגשה ביום חמישי האחרון נגד שני צעירים תושבי טייבה, בני 18 ו-19, במסגרת פענוח רצח סעד ג'באלי מטייבה בנובמבר האחרון, על רקע סכסוך מתמשך בין משפחתו של ג'באלי לבין משפחתו של אחד הרוצחים בנוגע להשכרת דירה - כך הותר היום (ראשון) לפרסום. השניים, סארי אבו ערביאן וצעיר נוסף אשר היה קטין בעת ביצוע העבירה, נעצרו לפני כשלושה שבועות.

עוד בוואלה! NEWS:
סער תוקף את בנט באולפן וואלה! NEWS: משתולל מהיציע ועושה פרסומת לרמבו
התפתחות בחקירת תעלומת מותה של יסמין רז בחולון: חשוד נעצר
2.5 מטרים מתחילת החורף: האי של הכנרת כמעט נעלם מתחת לפני המים

תיעוד רצח סעד ג'באלי במכולת משפחתית בטייבה. אתר רשמי
השניים נמלטו רגלית ואז נאספו על ידי רכב. מתוך תיעוד הרצח במכולת/אתר רשמי

הרצח התרחש ב-13 בנובמבר: ג'באלי, בן 26, נורה לעיני אביו במכולת המשפחתית בעיר טייבה. הוא פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם נקבע מותו. במהלך החקירה זיהו השוטרים במצלמות האבטחה את שני החשודים סמוך לחנות המכולת, כאשר אחד מהם נעמד בפתח כשפניו מכוסות וכפפות על ידיו. החוקרים אף הצליחו להתחקות אחר נתיב ההימלטות של השניים: בתחילה ברגל ובהמשך כשנאספו על ידי רכב "באגי" שהגיע מרחוב צדדי. בהמשך התברר כי נהג הרכב, חברו של אחד החשודים, לא ידע כי זמן קצר קודם לכן היו השניים מעורבים ברצח, על פי החשד.

בחקירה התגלה עוד כי משפחתו של אבו ערביאן שכרה בעבר דירה מעל לחנות המכולת, אך לאחר שהמשפחה התבקשה לפנות את הדירה פרץ סכסוך בין שתי המשפחות. על פי החשד אבו ערביאן ביקש מהחשוד השני להשיג לו נשק. אבו ערביאן נעצר לפני כשלושה שבועות, ויום לאחר מכן נעצר החשוד השני. לצד הצהרת תובע, הוגשה נגד השניים בקשת מעצר עד לתום ההליכים.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • טייבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully