וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח פלסטיני: נער בן 17 נהרג בפעילות צה"ל סמוך לבית לחם

יפעת רוזנברג ומאיה הורודניצ'אנו

27.3.2019 / 12:04

על פי הדיווחים, סאג'ד מאהר שימש כחובש ונהרג במהלך פריצת כוחות צה"ל למחנה הפליטים דהיישה. שר הבריאות הפלסטיני גינה את מותו של הנער וקרא לארגוני זכויות אדם ולקהילה הבינלאומית להגן על אזרחים חפים מפשע. בצה"ל בודקים את הדיווח

סאג'ד מזהר שנהרג על פי דיווחים בפעילות צה"ל בדהיישה. צילום מסך
סאג'ד מזהר/צילום מסך

הפלסטינים דיווחו היום (רביעי) כי נער בן 17 נהרג לפנות בוקר במהלך פריצת כוחות צה"ל למחנה הפליטים דהיישה הסמוך לבית לחם. על פי הדיווחים, הנער סאג'ד מזהר, שימש כחובש. גורם בצה"ל אישר כי בעת פעילות של כוח בדהיישה התפתחו עימותים, ובודקים את הדיווח הפלסטיני על הרוג.

שר הבריאות הפלסטיני, ג'וואד עוואד, גינה את מותו. לדבריו, מדובר בפשע מלחמה שמראה כי צה"ל מתעקש להפר את ההסכמים הבינלאומיים שקוראים לשמירת חיי אנשי הצלה בעת סכסוכים. עוואד קרא לארגוני זכויות אדם ולקהילה הבינלאומית לפעול באופן מידי להגנת אזרחים חפים מפשע בערים הפלסטיניות. ממשרד הבריאות הפלסטיני נמסר כי מתחילת 2018 נהרגו על ידי כוחות צה"ל ארבעה חובשים.

ביום שישי האחרון שני פלסטינים נהרגו מירי צה"ל בהפרות סדר שפרצו בגבול רצועת עזה. ההרוגים הם ג'האד חרארה בן 24 משג'אעיה, ונדאל עבד אל-כרים שתאת בן 29 מאל-מגראפה. משרד הבריאות הפלסטיני דווח על לפחות 62 מפגינים נוספים שנפצעו.

עוד בוואלה! NEWS
"שנה של טרור נפשי": זינוק בבקשות תושבי עוטף עזה לסיוע
"מה? הוא כבר מסומם?": יהדות התורה נגד פייגלין
הקברניט עטור השבחים מהמטוס שנחטף לאנטבה הלך לעולמו בגיל 95

  • עוד באותו נושא:
  • דהיישה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully