וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוחות, מצלמות ואמצעים טכנולוגיים: המשטרה נלחמת בהסעות הפועלים

26.3.2019 / 22:57

במסגרת מבצע אכיפה מוגבר של המשטרה בו הוחלט להילחם בתופעה בה רכבי הסעות מורידים פועלים בשולי הדרך בכביש 6, מאות דוחות חולקו לנהגים בימים האחרונים, משאיות הורדו מהכביש ועשרות רכבים הושבתו. המשטרה מגדירה את התופעה כעבירה מסכנת חיים

מבצע אכיפה של המשטרה נגד הורדת פועלים בכביש 6/צילום: משטרת ישראל

260 דוחות חולקו לנהגים בימים האחרונים על עבירות תנועה בכביש 6, וזאת במסגרת מבצע אכיפה מוגבר של משטרת התנועה בו הוחלט להילחם בתופעה בה רכבי הסעות מורידים פועלים, חלקם שוהים בלתי חוקיים מהשטחים, בשולי הכביש תוך שהם מסכנים נהגים וכלי רכב נוספים.

התופעה המטרידה בה מסיעי הפועלים עוצרים בפתאומיות לאורך השול הימני של כביש האגרה המהיר, מוגדרת כעבריה מסכנת חיים. במסגרת האכיפה בוצע שימוש במצלמות ואמצעים טכנולוגים ונרשמו דו"חות תנועה נגד נהגים שביצעו עבירות של עמידה בשול, הורדה והעלאה של נוסעים ועוד.

בסך הכל נרשמו במהלך הפעילות כ-260 דוחות של עבירות עצירה בשוליים, תקינות, ליקויי בטיחות והובלת מטענים באופן לא חוקי. 89 דוחות נרשמו לנהגים שביצעו עבירה של עצירה על השול בניגוד לחוק, בדרך בינעירונית תוך הורדה והעלאה של נוסעים.

עוד בוואלה! NEWS:
רקטה נורתה לעוטף עזה; דיווח: צה"ל תוקף במרכז הרצועה
המתיחות בדרום: צה"ל מרחיב את היקף הכוחות לקראת תרחיש של כניסה קרקעית
משוואה חדשה בגולן: הכרזת טראמפ עלולה להחזיר את הסורים לגדרות

מבצע אכיפה נגד נהגי הסעות שמורידים פועלים בכביש 6, 26 מרץ 2019. משטרת ישראל, דוברות משטרת ישראל
אוטובוס מוריד פועלים בשוליים בכביש 6/דוברות משטרת ישראל, משטרת ישראל

בתוך כך, 15 כלי רכב כבדים הורדו מהכביש, 27 נהגים נתפסו עושים שימוש בטלפון הנייד בזמן נהיגה, שלושה רכבים הושבתו למשך 30 ימים בגין עבירות שביצעו נהגיהם, ו-41 נהגי משאיות קיבלו דוחות על ביצוע עקיפות מסוכנות.

לפני כחודשיים גבר כבן 35 נהרג ושמונה נוספים נפצעו בתאונת דרכים בה היה מעורב רכב הסעות בכביש 6 ליד מחלף עירון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול ראשוני ופינו את הגבר בן ה-50 שנפצע באורח בינוני לבית החולים רמב"ם שבחיפה באמצעות מסוק, ואת היתר לבית החולים הלל יפה בחדרה.

כוחות משטרה הגיעו למקום והכביש נחסם לתנועה לכיוון צפון בין מחלף באקה למחלף עירון. המשטרה פתחה בחקירה וקראה לנהגים להשתמש בדרכים חלופיות. שוטרים ובוחני תנועה נמצאים במקום והחלו בחקירת נסיבות התאונה.

"מדובר בתאונת דרכים קשה, רכב ההסעות היה בשטח שמעבר לגדר ההפרדה כשהוא עם פגיעות פח קשות והפצועים היו בסמוך אליו", סיפר פרמדיק מד"א יקי חג'ג' שהיה הראשון בזירה. "גבר כבן 35 שכב על הקרקע כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, ביצענו בו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. פצוע כבן 50 שסבל מחבלה בחזה טופל בשטח ופונה במסוק מד"א לבית החולים רמב"ם שבחיפה כשמצבו בינוני ויציב. שבעה נפגעים נוספים שהיו ברכב והתהלכו בזירה פונו באמבולנסים של מד"א לבית החולים הלל יפה כשמצבם קל ויציב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully