וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרדף משטרתי הסתיים כשהחשוד פתח בריקוד נועז מול השוטרים החמושים

26.3.2019 / 8:27

לאחר מרדף משטרתי ממושך, החשוד נעצר וסיכן את חייו כשלא מילא אחר הוראות השוטרים והחליט במקום זאת לפצוח בריקוד לנגד עיניהם. הרגעים המביכים תועדו במצלמה בשידור חי

YOUTUBE

נעצרת על מהירות מופרזת אחרי מרדף משטרתי ממושך? בלבל את השוטרים בריקוד סוחף וברח - מה שעבד לג'ים קארי בסרט "המסיכה" לא ממש עבד עבור הבחור התמהוני מלוס אנג'לס שפצח בריקוד נועז מול שוטרים חמושים במטרה להסיח את דעתם - או סתם כי היה שיכור ולא ממש הבין את הסיטואציה. החשוד, שעד כה לא פורסם שמו, סיכן את חייו כשסירב להישמע להוראות השוטרים בזמן שכיוונו אליו אקדחים.

החשוד הוביל את שוטרי הסיור בקליפורניה למרדף מכוניות שיצא לדרך בשרמן אוקס בשלישי בערב. החשוד נסע צפונה על כביש 405 במהירות של 130 קמ"ש כשניידות המשטרה מאחוריו. המשטרה הצליחה לעצור את רכב החשוד על שדרת לורל קניון שבסן פרננדו. בפקודת השוטרים, החשוד התבקש לצאת מהרכב כשידיו באוויר. הוא עשה זאת, צעד ימינה כשגבו לעבר השוטרים ולפתע החל לרקוד. השוטרים דרשו ממנו להפסיק ולהשתטח על הרצפה אך הוא המשיך לרקוד במשך שניות ארוכות - ואפילו הניח את ידיו על חגורתו, מה שעלול היה לגרום לאחד השוטרים לירות בו.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

כל הבריטיות במרדף אחרי אסיר נמלט לוהט: "אם אתפוס אותו, אשמור אותו לעצמי"

לכתבה המלאה

הרגעים המביכים צולמו ממסוק של חברת החדשות KTLA-TV, "זה משהו שעוד לא קרה לנו כאן בסקיי 5", אמר כתב החדשות ברגע האמת, "אתה לא תמיד רואה דבר כזה קורה בסוף מרדף משטרתי". אחרי הריקוד (הדי מרשים) של הבחור, הוא החל לשתף פעולה עם המשטרה, הרים את חולצתו כדי להראות לשוטרים שאינו מסתיר שם נשק, הניח את ידיו על ראשו וכרע רגליו על הקרקע. אחד השוטרים ניגש לעברו בזהירות, אזק אותו והובילו לניידת.

חשוד החל לרקוד בסוף מרדף משטרתי. KTLA, צילום מסך
החשוד רקד כדי להסיח את דעת השוטרים או סתם כי בא לו להשתעשע?/צילום מסך, KTLA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully