וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון הבריחה הכושל בהיסטוריה: שודדת נדחפה על שוטר ונפלה מתקרה

4.7.2018 / 8:52

מצלמות האבטחה בחנות הנוחות בקנדה קלטו את הרגע שזוג ניסה להשתמש בכרטיס אשראי גנוב ללא הצלחה וניסה להימלט מהמקום על אף שנחסם בידי המשטרה. השודדת ניסתה לזחול דרך תעלת האוורור שבגג והתרסקה על רצפת החנות

אתר רשמי

שני שודדים ניסו לברוח מחנות נוחות בקנדה אחרי שניסו להשתמש בכרטיס אשראי גנוב. כשהמשטרה הגיעה למקום, הגבר נאלץ להשליך את חברתו על השוטר ולברוח. השודדת ניצלה את המרדף כדי לעלות על תקרת החנות ולחצות אותה דרך תעלות האוורור - רק שאז היא נפלה מהגג אל רצפת החנות ונתפסה בידי השוטרים.

קטעים מדהימים ממצלמות האבטחה בחנות תיעדו את השניים מנסים להיחלץ מהמשטרה בניסיון הבריחה הכושל בהיסטוריה. בעלת חנות הנוחות בספרוס גרוב, קנדה, דיווחה למשטרה אחרי שגילתה כי החשודים מנסים להשתמש בכרטיס אשראי גנוב. כששוטר התייצב בפתח החנות, השניים ניסו לחמוק משם והבחור, בלית ברירה, נאלץ להקריב את חברתו תמורת החופש שלו, דחף אותה על השוטר והמשיך לרוץ ברחבי החנות. כשהשוטר רדף אחריו, החברה ניצלה את הרגע כדי לטפס אל תקרת החנות ולברוח מלמעלה, רק שגם אז ניסיון הבריחה כשל והיא התרסקה על הרצפה. זה כנראה האדרנלין בגוף שסייע לה לקום מיד על הרגליים ולנסות שוב לחמוק מהמשטרה, רק שאז כבר הגיעו כוחות הגיבוי ועצרו אותה ואת החבר הבוגדני שלה.

צפו בדיווח של CBS לוס אנג'לס:

עוד באותו נושא

הרגע שבו נוסע נגח בפניו של דייל, והורד לרצפה על ידי השוטרים

לכתבה המלאה

ב-CBC לוס אנג'לס צייצו בטוויטר את התיעוד המלא ממצלמות האבטחה עם הטקסט: "אאוץ'! ניסיון להשתמש בכרטיס אשראי גנוב הוביל למרדף כאוטי בחנות נוחות בקנדה, במהלכו אישה נפלה מהתקרה".

סרטון הבריחה הפך לוויראלי, ומשתמשי הטוויטר לא יכלו להסתיר את דעתם על התיעוד המוזר: "צילומי האבטחה של השוד המבולבל הזה הם יצירת מופת של הקולנוע האילם", כתב אחד. אחר הוסיף: "זה מצחיק לראות איך בעלת החנות רק עומדת שם מאחורי הדלפק בשקט וצופה במתרחש כאילו זה עוד יום עסקים רגיל".

התגובות ברשת:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully