וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל ויכוח על שכר טרחה: בן 74 הצית דלת ומעלית במשרד עו"ד בחיפה

25.3.2019 / 10:19

כתב אישום הוגש נגד דוד שמש, תושב חיפה, בגין ההצתות, שאירעו בשתי הזדמנויות שונות בחודש האחרון. הפרקליטות מבקשת את הארכת מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. איש לא נפגע, אך נזק נגרם לרכוש בעקבות ההצתות

עריכה: ליר שפיגלר

כתב אישום הוגש הבוקר (שני) נגד דוד שמש, תושב חיפה בן 74, בגין הצתת דלת משרד עורכי דין בעיר התחתית והצתת מעלית הבניין, בשני מועדים שונים בחודש האחרון, על רק מחלוקת בקשר גובה שכר טרחה בו חויב. הפרקליטות מבקשת את הארכת מעצרו של שמש עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו.

בחודש האחרון ספג משרד עורכי הדין שורה של התנכלויות: לפני כשבועיים הוצתה בשעת לילה דלת הפירמה שבקומה השלישית של בניין משרדים בשדרות המגינים בעיר, והאש התפשטה בחדר המדרגות. שבוע קודם לכן הוצתה מעלית הבניין. לא היו נפגעים בנפש, אך נזק נגרם לרכוש.

עוד סיפורים מחיפה בוואלה! NEWS:
אחרי שבע שנים: הורשע שוטר שתקף באלימות עציר אזוק
חשד לרצח: שני גברים אותרו עם סימני אלימות בחיפה; חשוד נעצר
הגדולה שפקדה את ישראל מעולם: אניית נוסעים מפוארת עגנה בחיפה

הצתת משרד עורכי דין בחיפה. אתר רשמי
הרקע: מחלוקת על גובה שכר טרחה/אתר רשמי

"זה יכול היה להיגמר רע מאוד", אומר לוואלה! NEWS עורך דין העובד בקומה אחרת, "ננעלנו בתוך הבניין ולא יכולנו לצאת עד שהוזעקה עזרה מבחוץ והגיעו לחלץ אותנו". מצלמות אבטחה תיעדו את ההצתות, ובאחד הסרטונים ניתן לראות בבירור אלמוני לבוש קפוצ'ון נושא מיכל שככל הנראה הכיל חומר דליק ששימש אותו בהצתה.

עוד באותו נושא

הדלת הוצתה - וגם המעלית: מי מתנכל למשרד עורכי דין בחיפה?

לכתבה המלאה
הצתת משרד עורכי דין בחיפה. אתר רשמי
המשטרה מבקשת את הארכת מעצרו עד תום ההליכים/אתר רשמי

שמש נעצר ביום ראשון שעבר. בחקירתו הוא הודה בהצתות, אבל עו"ד אולג פרגין, המייצג אותו מטעם הסניגוריה הציבורית, הכחיש בשבוע שעבר בשמו את המיוחס לו וטען כי "הוא הודה בדברים שלא עשה. קצין וקצינה בתחנה ניצלו את הלחץ הנפשי שלו במעצר ואמרו לו שאם יודה ישוחרר".

בתגובה לדברי הסניגור נמסר אז מהמשטרה כי "עצרנו את החשוד בחשד להצתה וגרימת נזק ובית המשפט האריך את מעצרו. החקירה מנוהלת ביסודיות ובמקצועיות על ידי חוקרים מיומנים שמבצעים את כל פעולות החקירה הנדרשות כחוק. למזלם של אזרחי ישראל, גם ניסיונותיהם הפסולים של סנגורים המייצגים חשודים להשפיע על חקירה מתנהלת באמצעות הפצת דיסאינפורמציה בניסיון למלט את החשוד אותו הם מייצגים מעונש, לא ירפה את ידי המשטרה וחוקריה מלהגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם אלו הפוגעים בציבור ופועלים בניגוד לחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully