וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנערה שדחפה את חברתה מגשר בגובה 7 קומות - תצא מזה בלי עונש

26.3.2019 / 0:05

טיילור סמית', שדחפה את חברתה מגשר בוושינגטון וגרמה לה לשברים בצלעות ונקב בריאה, הודתה בעסקת טיעון בסעיף של התנהגות מסוכנת והתובעים ביקשו שלא תשלח למאסר בפועל

צילום מסך

טיילור סמית' בת ה-19 מוושינגטון התפרסמה בקיץ החולף לאחר שצולמה כשהיא דוחפת את חברתה מגשר בגובה שלוש קומות ופוצעת אותה בצורה קשה. בסוף השבוע שעבר הודתה סמית' באשמה במסגרת עסקת טיעון שבה ככל הנראה לא תאלץ לבלות זמן בכלא.

מחר (רביעי) צפוי בית המשפט לקבוע את גזר דינה, כשהעונש המקסימלי על העבירה הזו הוא עד שנה אחת בכלא, אך התובעים המליצו כי סמית' לא תבלה זמן מאחורי סורג ובריח. סמית', שבתחילה כפרה בהאשמות נגדה, הואשמה בסעיף אחד של התנהגות מסוכנת, אחרי שדחפה את חברתה ג'ורדן הולגרסון בת ה-16, מגשר מולטון פולס בוושינגטון ב-7 באוגוסט. הולגרסון נפלה מגובה של יותר מ-18 מטרים לפני שנחתה בצורה קשה על המים. היא יצאה מזה עם עם פציעות קשות בירכיים הפנימיות, שברים בצלעות, פציעה בוושט ובקנה הנשימה, בועת אוויר בחזה ונקב בריאה. מאז היא שוחררה מבית החולים, הספיקה להתראיין, ואמרה כי באותם רגעים התחרטה על כוונתה לקפוץ מהגשר ואז סמית' דחפה אותה ללא ידיעתה וללא הכנה.

עוד בנושא:
הנערה שמנסה לדחוף גברים להתאבד בכך שהיא משפילה אותם מינית
אם תחצו את הגשר הזה, יש מצב שתעברו לממד אחר

  • עוד באותו נושא:
  • דחיפה
  • גשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully