וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנערה שמנסה לדחוף גברים להתאבד בכך שהיא משפילה אותם מינית

31.10.2016 / 9:50

האנה היא בת 17 בלבד אבל היא מטילה טרור על גברים ברשת. היא משפילה מינית גברים חסרי ביטחון, וחלקם דיווחו כי ניסתה לשכנע אותם להתאבד כדי להגביר את כוחה. כעת נפתח קמפיין שקורא להפסיק את פעילותה ברשתות החברתיות לאלתר

צילום מסך

בסרטון - הגברים המושפלים, מתוך הקמפיין של Mars rpg

סכנה לגברים ברשת: אישה שמכנה את עצמה "פוייזן אייבי" (קיסוס רעיל) מעודדת בחורים להשפיל את עצמם באופן מיני ואז דוחפת אותם להתאבד בטענה שזה "מחזק אותה".

האישה הסאדיסטית היא האנה מניו זילנד, ככל הנראה בת 17 בלבד. לפי פרופיל הטוויטר שלה היא מחפשת גברים "חלשים" בצ'אטים באינטרנט ואז מרסקת את הביטחון העצמי שלהם להנאתה.

"אני מתייחסת לכל הגברים כמו זבל כי הם חלשים וראויים לכך. אני תוקפת את החלשים כדי להחליש אותם ולהתחזק בעצמי", כתבה.

אישה מפתה גברים להתאבד ומשפילה אותם מינית. טוויטר, צילום מסך
"מתייחסת לגברים כמו לזבל". האנה/צילום מסך, טוויטר

בעקבות ההתנהגות האלימה הזו, היוטיובר "MarsRPG" הכין סרטון שקורא לאנשים לדווח על האנה ולעזור "להפסיק את ההתעללות בעשרות גברים".

בוידאו, שנצפה כמעט חצי מיליון פעמים הוא מתאר את התנהלותה ברשת: היא מוצאת גברים חלשים ובעלי קשיים חברתיים שאף פעם לא נהנו מחיי חברה או בת זוג וזוכה באמונם. לאחר מכן היא מנצלת אותם מבחינה כספית באמצעות סחיטה ולבסוף מבקשת שיתאבדו כ"הוכחה לאהבתם אליה".

אחד הבחורים בסרטון הוא סטיוארט, שהצהיר על אהבתו להאנה אבל בגלל הודעה תמימה ששלח לאישה אחרת היא החליטה להעניש אותו. היא משכנעת אותו לגלח את שיערו, זקנו וגבותיו ולאחר מכן צוחקת בפניו כי הוא נראה מגוחך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אישה מפתה גברים להתאבד ומשפילה אותם מינית. טוויטר, צילום מסך
סוחטת ומשפילה גברים./צילום מסך, טוויטר

בסרטון אחר נראה גבר מכניס את ראשו לאסלה כי האנה ציותה זאת עליו.

עדיין לא ברור אם אחד הגברים אכן פגע בעצמו, אך האנה פרסמה מספר ציוצים שמוכיחים שזו המטרה הסופית שלה: "אהבה היא טיפשית וכולם נפרדים בסוף, או שזה נגמר בדרך כזאת או אחרת. האפשרות היחידה לעשות את זה נכון הוא שזוג יתאבד ביחד, כי כך הם יהיו ביחד לנצח", היא כתבה.

להאנה יש מעל 900 עוקבים בטוויטר, חלקם מהללים אותה וחלקם מבקרים בחריפות את התנהגותה. היא נוהגת לצייץ תמונות של מעריציה הנאמנים, לעיתים כשהם בתחתונים ושמה רשום על מצחם.

אישה מפתה גברים להתאבד ומשפילה אותם מינית. טוויטר, צילום מסך
אחד ממעריציה של האנה./צילום מסך, טוויטר

המעריץ המושבע סטיוארט טוען שהוא בן הזוג האמיתי של האנה והם יוצאים כבר חצי שנה. תמונה של האנה עם שמו כתוב על מצחה עשויה להעיד על כך, אף שהשניים מעולם לא נפגשו פנים אל פנים.

בימים אלו חשבון הטוויטר של האנה מושהה, בתקווה שמעשי ההתעללות יפסקו.

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully