וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלול אכזרי: דחפה את חברתה בת ה-16 מגשר בגובה 7 קומות

16.8.2018 / 10:13

נערה בת 16 ניצלה בנס ממוות לאחר שנפלה בצורה מסוכנת מגשר בגובה 20 מטרים, אחרי שחברתה הטובה חשבה שזה יהיה משעשע לדחוף אותה משם אל המים. בעוד זו סובלת מכאבים בבית החולים, חברתה נצפתה מבלה במסיבה

צילום מסך

ג'ורדן הולגרסון בת ה-16 מוושינגטון די. סי. נפלה מגשר בגובה 20 מטרים, אחרי שחברתה הטובה דחפה אותה משם למטרת השעשוע. משפחתה פרסמה תמונות שלה סובלת מפציעות קשות בבית החולים, וקראה להעמיד לדין את חברתה, טיילור סמית' בת ה-18, על תקיפה.

יש לציין שהחברה לא עשתה זאת מתוך כוונה לפגוע בה - אפילו אם בהמשך תמצאו סיבה מספיק טובה לכעוס עליה. ג'ורדן נעמדה על קצה הגשר הגבוה בכוונה לקפוץ אל מי נהר לואיס שבוונקובר, למרות שהקפיצה שם אסורה. בני נוער רבים נוהגים להגיע למקום ולשחק עם גורלם, אולם ג'ורדן התחרטה לפני שעשתה את המעשה וסירבה לקפוץ. בסרטון שתועד בידי אחד מחבריה, נראית ג'ורדן מהססת ומחליטה שלא לקפוץ על אף שחבריה מדרבנים אותה לעשות זאת. בפעם השנייה שהיא מסרבת, חברתה מחליטה לקבל את ההחלטה הקשה בשבילה ודוחפת אותה מהגשר. היא ככל הנראה חשבה שזה יהיה כמו להפיל מישהו לבריכה, אבל שכחה שמגובה כזה, כדאי מאוד לצנוח עם הרגליים למים ולא במאוזן. בגלל הדחיפה, ג'ורדן לא הצליחה להתיישר וחבטה במים עם בטנה.

ג'ורדן הולגרסון פצועה בבית החולים לאחר שחברתה דחפה אותה מהגשר. קריסטי מורגן, צילום מסך
ג'ורדן הולגרסון פצועה בבית החולים לאחר שחברתה דחפה אותה מהגשר/צילום מסך, קריסטי מורגן

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

צפו: ניסה לצלם סלפי ונפל ממפל בגובה של 15 מטר על הסלעים

לכתבה המלאה

ג'ורדן הובהלה במהירות לבית החולים כשהיא סובלת מפציעות קשות בירכיים הפנימיות, שברים בצלעות, פציעה בושט ובקנה הנשימה, בועת אוויר בחזה ונקב בריאה. כשהתאוששה, משפחתה צילמה את הצלקות והחבורות שנותרו על רגליה כדי להוכיח שטיילור גרמה לפגיעה רצינית וצריכה לעמוד לדין על מעשיה. ג'ורדן, המתניידת כרגע בכיסא גלגלים ועדיין מאושפזת בבית החולים, סיפרה שהיא נמצאת תחת כאבים קשים כשהיא לא על משכבי כאבים. היא אמרה על חברתה: "היא ספרה לאחור אבל לא חשבתי על זה בכלל. אמרתי 'לא, אל תספרי לאחור, אני לא אקפוץ אם תספרי'. כשהיא דחפה אותי אני חושבת שהתעלפתי באוויר, אז אני לא ממש זוכרת את השניות האלה. התעוררתי רק בתוך המים. הייתי המומה. חובש שלא היה בתפקיד הציל אותי, הרים אותי אל הסלעים ומלא אנשים סובבו אותי וניסו לעזור. יכולתי למות, זה היה יכול להיגמר רע מאוד".

צפו בדחיפה האכזרית:

צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully