וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיליארדר היהודי שהקים את תגלית מואשם בהטרדה ע"י עובדות שלו

שבע נשים שעבדו עבור מייקל סטיינהרדט בן ה-78 סיפרו לכלי תקשורת בארה"ב כי הוא הטריד אותן מינית. הפילנתרופ שתרם כספים רבים לארגוני צדקה מכחיש את חלקית הטענות נגדו וטוען: "תגובות פרובוקטיביות הן חלק מהשטיק שלי עוד לפני שהייתה לי פרוטה"

מייקל סטיינהרדט, 2016. AP
סטיינהרדט ב-2016/AP

שבע נשים טוענות כי המיליארדר היהודי-אמריקני מייקל סטיינהרדט הטריד אותן מינית בזמן שהן עבדו עבורו. סטיינהרדט בן ה-78 הוא אחד ממייסדי ארגון "תגלית" ופילנתרופ שתרם כספים רבים לארגוני צדקה. הטענות נגדו נחשפו היום (חמישי) בריאיונות שהעניקו אותן נשים לניו יורק טיימס ואתר "ProPublica", ותביעה שהוגשה נגדו.

הליה כץ טוענת שהיא נשלחה לבקר את סטיינהרדט כדי לשכנע אותו להעלות את תמיכתו בארגון יהודי בקולג' שבו עבדה. לטענתה, הוא שאל אותה באופן חוזר ונשנה בפגישתם הראשונה אם היא מעוניינת לקיים איתו יחסי מין.

בנוסף אליה, דבורה מוהילה גולדברג עברה עבור ארגון אחר ללא מטרות רווח כשסטיינהרדט שאל אותה ואת אחד מעמיתותיה אם הן מעוניינות בשלישייה איתו. מתלוננות נוספת, נטלי גולדפיין, טוענת שהמיליארדר היהודי-אמריקני הציע בפגישתם שהם יעשו ביחד תינוקות. "מוסדות בעולם היהודי ידעו מזמן על התנהגותו, אבל הם הביטו לכיוון השני", אומרת כץ.

סטיינהרדט התנצל, אבל אמר שתגובותיו הפרובוקטיביות "היו חלק מהשטיק שלי עוד לפני שהייתה לי פרוטה". עם זאת, הוא הכחיש באמצעות דוברו את חלק מהמילים המיוחסות אליו.

עוד בוואלה! NEWS:
"מאבק נגד השעון": מאמצים נואשים למצוא ניצולים מהציקלון באפריקה
מועמדים דמוקרטים יחרימו את ועידת איפא"ק: "נותנת במה לקיצוניים"
מדורו מכביד את ידו: מקורב למנהיג האופוזיציה נעצר בביתו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully