וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח פלסטיני: חיל האוויר תקף במרכז רצועת עזה

כלי תקשורת פלסטינים דיווחו כי חיל האוויר תקף במרכז רצועת עזה. מוקדם יותר שתי שריפות פרצו במועצה האזורית אשכול בעקבות עפיפוני תבערה. במקביל, חשוד נעצר סמוך לגדר המערכת בדרום הרצועה

צוות כיבוי פעל בשריפת קוצים שנגרמה מעפיפון תבערה באזור מועצה אזורית אשכול, 20 במרץ 2019. דוברות כב"ה
עפיפון תבערה באזור המועצה האזורית אשכול, היום/דוברות כב"ה

חיל האוויר תקף במרכז רצועת עזה - כך דווח הערב (רביעי) בכלי תקשורת פלסטיניים. מוקדם יותר שתי שריפות פרצו במועצה האזורית אשכול בעקבות עפיפוני תבערה. קק"ל בשיתוף עם כוחות הכיבוי כיבו את הדליקות.

מדובר צה"ל נמסר כי לוחמים עצרו הערב חשוד סמוך לגדר המערכת בדרום רצועת עזה. על החשוד לא נתפס נשק והוא הועבר לחקירת כוחות הביטחון.

כלי טיס של צה"ל תקפו אתמול חוליות מחבלים שהפריחו בלוני תבערה בצפון ובדרום רצועת עזה לעבר שטח ישראל. מוקדם יותר זוהה בלון חשוד היום בחורשה באזור חבל שלום שבמועצה האזורית אשכול. מהמועצה האזורית אשכול נמסר כי תושבים זיהו את הבלון ודיווחו לאנשי הביטחון ביישוב. אולם בבדיקה של אנשי הביטחון בשטח - לבלון הייתה מחוברת כרזה בערבית והוא לא היווה סכנה.

במקביל, מאות פלסטינים הפגינו אתמול בצפון רצועת עזה מול חוף זיקים בהם מחבלים שהשליכו מטעני חבלה לעבר כוחות צה"ל, כולל משט מחאה פלסטיני שכלל עשרה כלי שיט מול חופי רצועת עזה. משרד הבריאות הפלסטיני אישר כי שלושה בני אדם נפצעו מירי צה"ל בצפון הרצועה ושניים באל-בורייג' במסגרת המשט הימי. עוד דווח כי יחידת הטרור הלילי של חמאס הודיעה על חזרה לפעילות השבוע עד להסרת הכתר מהרצועה.

עוד בוואלה! NEWS
סחיטה או הקלה בעונש: במשטרה בודקים למה מיקי גנור שינה גרסתו
"שר שסרח לא ישב בממשלה": אז גנץ רוצה את דרעי והחרדים - או לא?
בלשים על אוטובוסים: כך פועלת שיטת האכיפה החדשה של משטרת התנועה

(עדכון ראשון: 21:27)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully