וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי השתלת הריאה: נחמה ריבלין עברה ניתוח נוסף; מצבה יציב

20.3.2019 / 8:49

אשתו של נשיא המדינה עברה הליך כירורגי בבית החולים בילינסון, שהסתיים בהצלחה. היא עדיין נזקקת לסיוע נשימתי, אך לא נשקפת סכנה לחייה. בשבוע שעבר עברה ריבלין ניתוח להשתלת ריאה בשל מחלת פיברוזיס ריאתי ממנה סבלה בשנים האחרונות

צילום: לע"מ

נחמה ריבלין, אשתו של נשיא המדינה ראובן ריבלין, עברה הלילה (רביעי) הליך כירורגי נוסף בהמשך להשתלת הריאה שבוצעה בה לפני כשבוע. מבית הנשיא נמסר כי מצבה יציב ולא נשקפת סכנה לחייה. "הפעולה הסתיימה בהצלחה ובשעה זו היא עדיין נזקקת לסיוע נשימתי כמקובל לאחר הליך שכזה", הוסיפו בבית הנשיא. בבית החולים בילינסון שבפתח תקווה הבהירו כי "הפעולה הסתיימה בהצלחה".

ביום שני בשבוע שעבר הושתלה בריבלין ריאה בבית החולים בילינסון. הניתוח המורכב ארך כמה שעות והובל על ידי פרופסור דן ערבות, מנהל מערך ניתוחי לב-חזה בבית החולים בילינסון ולווה על ידי רופאה האישי של ריבלין, פרופסור מרדכי קרמר, מנהל מערך ריאות בבית החולים. למחרת, היא נותקה ממכונות ההנשמה ותקשרה עם הצוות הרפואי ובני משפחתה.

ריבלין נזקקה לניתוח בשל מחלת פיברוזיס ריאתי ממנה סבלה בשנים האחרונות. היא מורדמת ומונשמת בבית החולים בילינסון, עד שתשוב לנשום בכוחות עצמה. התורם הוא יאיר יחזקאל חלבלי, צעיר בן 19 שטבע באילת שבוע לפני כן. איברים נוספים מגופו הושתלו גם הם בחולים הממתינים להצלת חייהם. אחותו, עמית, אמרה לוואלה! NEWS כי "מרגש מאוד שהריאה של אחי הושתלה בגופה של אשת נשיא המדינה, מאחלים לה רפואה שלמה".

עוד בוואלה! NEWS:
צה"ל: שני פלסטינים שהשליכו מטענים סמוך לקבר יוסף שבשכם נהרגו
ניצל את אמון ביהמ"ש - ונמלט ללבנון: הישראלי שדרס למוות נתפס
משפחתה של בת ה-12 שמתה בניסוי רפואי: "התפטרות חברי הוועדה תמוהה"

נחמה ריבלין, במהלך הפגנה נגד רצח נשים 4 בדצמבר 2018. דוברות בית הנשיא, מערכת וואלה!
מצבה יציב, זקוקה לסיוע נשימתי. ריבלין/מערכת וואלה!, דוברות בית הנשיא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully