וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשוד בשוחד והטיית מכרזים: הסתיימה חקירת בכיר במשרד התחבורה

17.3.2019 / 22:08

החוקרים סיימו לחקור את דרור גונן, שכיהן כמ"מ ראש הרשות לתחבורה הציבורית בישראל, שנעצר ונחקר בחשד לקבלת שוחד והטיית מכרזים. לפי החשד, גנון פעל בין היתר כדי להטות מכרזי תחבורה ציבורית לטובת חברת אפיקים ובתמורה מימנו בעלי החברה את שיפוץ ועיצוב ביתו

להב 433. ראובן קסטרו
סיימו היום את החקירה בלהב 433/ראובן קסטרו

חוקרי היאל"כ, היחידה הארצית לפשיעה כלכלית, סיימו הבוקר (ראשון) בלהב 433 את החקירה נגד מי שכיהן כממלא מקום ראש הרשות בתחבורה הציבורית בישראל, דרור גנון, שנעצר ונחקר באזהרה בחשד לקבלת שוחד והטיית מכרזים. במסגרת החקירה, המשטרה חקרה חוץ מגנון עוד כמה מעורבים, חלקם באזהרה.

לוואלה! NEWS נודע כי החוקרים הצליחו לאסוף ממצאים הקושרים את גנון לשורה של פרשיות הקשורות בקבלת שוחד, גניבה, ומרמה בנסיבות מחמירות. במקרה הראשון פנה גנון לבעלי חברת "אפיקים", שהם גם בעלי חברת "אמנון מסילות" בנהריה. על פי החשד, גנון פעל כדי להטות מכרזים של תחבורה ציבורית לטובת חברת אפיקים ובתמורה מימנו בעלי החברה את שיפוץ ועיצוב ביתו גדול המידות של גנון, ביישוב נווה אילן שליד ירושלים.

לקריאה נוספת
הונאת האוטובוסים: בכיר במשרד התחבורה נעצר בחשד לשוחד
הונאת האוטובוסים: בעלי חברת אפיקים הם החשודים במתן שוחד

אוטובוסים של חברת "אפיקים". 23 ביולי 2016. דניאל שרון, מערכת וואלה! NEWS
על פי החשד, גנון פעל כדי להטות מכרזים של תחבורה ציבורית לטובת חברת אפיקים. אוטובוסים של אפיקים/מערכת וואלה! NEWS, דניאל שרון

במקרה אחר, הגיע הממונה על המולטימדיה במשרד התחבורה לביתו של גנון כדי לבצע עבודות פרטיות. בשלב מסוים שכח העובד את כרטיס האשראי שלו ועל פי חשד המשטרה, גנון ביצע רכישות בהיקף 200 אלף שקלים שלא בידיעת בעל הכרטיס.

במקרה אחר, פנה למנכ"ל חברת כנען, המחזיקה בזיכיון להצבת שילוט פרסומי באוטובוסים בישראל, וביקש מגנון כי יפעל לבטל שורה של קנסות שהוטלו על החברה בתקופה האחרונה. על פי החשד, רכש בתמורה המנכ"ל לגנון ספה יוקרתית לסלון ביתו.

הבוקר העבירו החוקרים לפיקודו של תת ניצב אלי אסייג את חומרי החקירה בפרשה לידי הפרקליטות, כדי שזו תחליט אם יש מקום להגיש כתבי אישום נגד המעורבים בפרשה ובהם החשוד המרכזי, גנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully