וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונאת האוטובוסים: בכיר במשרד התחבורה נעצר בחשד לשוחד

הבכיר חשוד שקיבל שוחד מחברת אוטובוסים גדולה, ובתמורה העדיף אותה בחלוקת קווי התחבורה על פני חברות אחרות. יחד עמו נעצרו ארבעה מראשי חברת האוטובוסים, החשודים במתן שוחד

אילוסטרציה. ShutterStock
הונאת אוטובוסים/ShutterStock

בכיר במשרד התחבורה נעצר הבוקר (רביעי) בחשד שקיבל שוחד מאחת מחברות האוטובוסים הגדולות בישראל, כדי שיעדיף אותה בחלוקת קווי האוטובוס על פני חברות אחרות הפועלות בארץ. יחד עמו נעצרו ארבעה מראשי חברת האוטובוסים, החשודים במתן שוחד.

הבכיר, גורם מקצועי מרכזי במשרד התחבורה, פעל על פי החשד כדי להעדיף את חברת האוטובוסים על פני החברות האחרות והעניק לה מספר רב של קווים להפעלה בניגוד לחוק. מהמשטרה נמסר כי "במסגרת הלחימה הסדורה נגד עבירות הנוגעות לטוהר המידות ושחיתות ציבורית, ונוכח ראיות אשר העלו חשדות לכאורה לביצוע עבירות נוספות, פתחה היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) בלהב 433 בחקירה גלויה, בתום פעילות סמויה".

עוד בוואלה! NEWS:
החגים הסתיימו: נתניהו ייחקר ביום שישי פעם נוספת בתיקי 1000 ו-2000
נתניהו חשף בנאומו באו"ם: "לאיראן יש מחסן גרעיני סודי"
לבנון על נאום נתניהו: ישראל מתכננת מתקפה חדשה

להב 433. ראובן קסטרו
משרדי יחידת להב 433/ראובן קסטרו

בהודעת המשטרה נמסר כי חמישה חשודים נעצרו לחקירה, ועוכבו שני חשודים נוספים בחשד למעורבות בשוחד, קבלת דבר במרמה, מרמה והפרת אמונים וכן עבירות נוספות. מדובר בחקירה המנוהלת על ידי משטרת ישראל ובליווי פרקליטות מחוז ירושלים ומתמקדת בתופעת השחיתות.

עם מעצרם של החשודים, נערכו חיפושים בבתיהם ומשרדיהם. החשודים הובאו לחקירה במשטרה ובשעות הצהריים יובאו ככל שיידרש מבחינה חקירתית, לדיון בעניינם בבית משפט השלום בראשון לציון. "המשטרה תמשיך לחקור ולחשוף תהליכים פסולים תוך ניגוד עניינים", נמסר.

מנכ"ל לשעבר של אחת מחברות התחבורה הציבורית התייחס הבוקר לחקירה והחשדות של בכיר במשרד התחבורה ואמר כי "היו כל הזמן שמועות לגבי אותו בכיר שהיה מקיים מפגשים עם גורמים שונים, לא אתפלא אם במפגשים האלה נסגרו דברים 'מתחת לשולחן'. אישית אני אומר לך שאותי בכלל הפתיע שאותו בכיר הגיע לאן שהגיע ונשאר בתפקיד כל כך הרבה זמן".

(עדכון ראשון 08:28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully