וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני ואחרי תקיפת צה"ל: יעדי חמאס שנפגעו ברצועת עזה

17.3.2019 / 6:00

צה"ל פרסם תמונות של המטרות שהותקפו בתגובה לירי לשטח ישראל, והציג את אותם לפני ואחרי התקיפה. האתרים המוצגים: מטה הגדה של חמאס, האחראי על הכוונת הפעילים של הארגון ביהודה ושומרון, ושל מתחמים צבאיים של הכוח הימי של הארגון

צילום: סרטוני גולשים

בתגובה לירי לשטח ישראל, צה"ל תקף ביום שישי כמאה מטרות חמאס ברחבי רצועת עזה. דובר צה"ל פרסם היום (ראשון) תמונות של היעדים של חמאס שהותקפו, והציג את אותם לפני ואחרי התקיפה של צה"ל. התמונות המוצגות הן של מטה הגדה של חמאס בשכונת רימל, האחראי על הכוונת הפעילים של הארגון ביהודה ושומרון, ושל מתחמים צבאיים של הכוח הימי של חמאס.

ביום חמישי בסביבות השעה 21:00 נשמעו אזעקות בגוש דן, וצה"ל אמר כי שוגרו שתי רקטות פג'ר מרצועת עזה. לא היו נפגעים מהשיגורים, הראשונים לאזור המרכז מאז תום מבצע "צוק איתן" ב-2014. בתחילה נאמר כי מערכת "כיפת ברזל" יירטה את אחת הרקטות, אך בהמשך הבהירו בצבא כי לא היו יירוטים. לא נמסרו הנחיות מיוחדות לעורף, אולם עיריית תל אביב ועיריית ראשון לציון החליטו לפתוח את המקלטים הציבוריים.

כתבות נוספות שפורסמו בוואלה! NEWS:
תיעוד: זירת נפילת הרקטה ששוגרה מעזה ואותרה ליד חולון
ההפתעה בחמאס, שיחת ההרגעה ממצרים: גילויים חדשים על הירי לת"א
ההערכה בצה"ל: הירי לת"א טעות; גורם פלסטיני: סבב הלחימה הסתיים

יעדי תקיפה ברצועת עזה 15 בפברואר 2019. דובר צה"ל
יעדי תקיפה ברצועת עזה 15 בפברואר 2019/דובר צה"ל

דובר צה"ל מסר כי ארגון חמאס הוא שירה את הרקטות לאזור גוש דן. זאת בניגוד לדיווחים קודמים, לפיהם חמאס והג'יהאד הודיעו למצרים כי הם אינם אחראים לירי. משרד הפנים של חמאס אף איים כי ינקוט צעדים נגד מי שאחראי לשיגורים.

ביום שישי האחרון, עשר רקטות נורו משטח רצועת עזה לעבר עוטף עזה, שגרמו להפעלת אזעקות "צבע אדום" בעיר שדרות ובמועצות האזוריות שער הנגב, אשכול וחוף אשקלון. מערכת כיפת ברזל יירטה ארבעה מהשיגורים. בעקבות הירי נמצאו רסיסי מיירט של כיפת ברזל בחצר בית ספר בשדרות. באחד המקרים הלילה גרם שיגור רקטה להפעלת אזעקה בעוטף עזה, אך זו נחתה בשטח הרצועה.

עוד באותו נושא

צה"ל תקף כ-100 יעדים ברצועת עזה; דיווח: מגעים עם מצרים לרגיעה

לכתבה המלאה
יעדי תקיפה ברצועת עזה 15 בפברואר 2019. דובר צה"ל
יעדי תקיפה ברצועת עזה 15 בפברואר 2019/דובר צה"ל
יעדי תקיפה ברצועת עזה 15 בפברואר 2019. דובר צה"ל
יעדי תקיפה ברצועת עזה 15 בפברואר 2019/דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully