וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדואן תקף את יאיר נתניהו: אביו צריך לצבוט לו באוזן

16.3.2019 / 20:52

נשיא טורקיה זעם על כך שבנו של ראש הממשלה כינה את איסטנבול בשמה הישן והזהיר: אם ימשיך בשפתו הפוגענית - יש לנו אמצעים אחרים לחנך את ישראל

ארדואן נגד יאיר נתניהו

נשיא טורקיה, רג'פ טייפ ארדואן, יצא היום (שבת) נגד יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, על כך שכינה את איסטנבול בשמה הישן, "קונסטנטינופול".

ארדואן, שהתייחס לציוץ של נתניהו בטוויטר, אמר כי על ראש הממשלה "לצבוט את אוזנו של בנו כעונש" ואיים כי אם ימשיך בשפתו הפוגענית - יש לו אמצעים אחרים לחנך את ישראל.

לקריאה נוספת:
נתניהו תוקף את ארדואן: רודן אנטישמי עם אובססיה לישראל
נתניהו: טורקיה מפציצה אזרחים, שלא תטיף לנו; ארדואן: אתה טרוריסט
S-400 או פטריוט? עסקת הטילים הרוסית שמאיימת על יחסי ארה"ב וטורקיה

נשיא טורקיה ארדואן בפרלמנט, 8 בינואר 2019. -, רויטרס
ארדואן/רויטרס, -

הציוץ של יאיר נתניהו:

לפני שלושה ימים קרא ראש הממשלה לארדואן "דיקטטור שמשליך עשרות אלפי מתנגדים פוליטיים לכלא", בתגובה לדבריו של הנשיא הטורקי על רקע המהומות בהר הבית. ארדואן כינה את נתניהו "רודן, שודד ורוצח ילדים" ואמר לו כי הוא "אכזרי".

בעקבות זאת, בנו של ראש הממשלה צייץ מחדש את דברי אביו וכתב כי הוא רוצה להזכיר ש"איסטנבול היא למעשה עיר בשם קונסטנטינופול! בירת האימפריה הביזנטית ומרכז הנצרות האורתודוכסית במשך יותר מאלף שנים לפני הכיבוש הטורקי!".

בדומה לנתניהו, גם ארדואן עומד בפני בחירות בקרוב, כשבסוף החודש יתקיימו בחירות מקומיות בטורקיה. מפלגת השלטון של ארדואן חוששת להפסיד את השליטה בחלק מהערים הגדולות, ובאופוזיציה מאשימים אותה בזיופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully