וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ראש השב"כ נפגש עם ראשי חמאס בקהיר לדיון בהפסקת אש

על פי דיווח ב"אינדיפנדנט" בערבית, ארגמן קיים פגישה חשאית עם ראשי הארגון השולט בררצועה שבמסגרתה דרש שחרור שבויים והחזרת גופות בתמורה להפסקת הפעילות האלימה בסמוך לגדר. בשב"כ לא התייחסו לדיווח. חמאס הכחיש את קיום הפגישה

תושבי הדרום מגיבים לילה המתוח בירי לתל אביב/צילום: ניב אהרונסון

ראש השב"כ נדב ארגמן נפגש עם ראשי חמאס בקהיר - כך דווח היום (שבת) ב"אינדיפנדנט" בערבית. הפגישה התקיימה לאחר ירי הרקטות לעבר גוש דן בשבוע שעבר.

עוד דווח כי ארגמן הדגיש שישראל דורשת את שחרור השבויים והחזרת הגופות, יחד עם הפסקת צעדות השיבה וכל פעילות על הגדר בתמורה להפסקת אש. עוד הבטיח בפגישה להקל על המצור ברצועת עזה, להתמודד עם חמאס במעברי בית חנון וכרם שלום, לפתוח מחדש את מעבר קרני ואזור התעשייה הסמוך אליו וכן לפתוח את מעבר רפיח באופן שוטף.

לקריאה נוספת:
צה"ל תקף כ-100 יעדים ברצועת עזה; דיווח: מגעים עם מצרים לרגיעה
חמאס והג'יהאד מתנערים מהירי לתל אביב; מצרים מנסה למנוע הסלמה
אחרי הירי: ת"א וראשל"צ פתחו מקלטים; הלימודים יתקיימו כרגיל

ר' השב"כ נדב ארגמן בכנס סייברטק בתל אביב: "יש חשיבות רבה להעצמת החזית הטכנולוגית". יותם רונן
נפגש עם חמאס. ראש השב"כ ארגמן/יותם רונן

הפגישה התקיימה בתיווך ראש המודיעין המצרי, עבאס כאמל, שהציע לצדדים לשמוע באופן ישיר את התנאים אחד של השני להפסקת אש ארוכת טווח. לפי ה"אינדיפנדנט", אווירת הפגישה הייתה חיובית. חלק מנציגי חמאס שוחחו בעברית, בה התמקצעו בתקופת מעצרם בכלא הישראלי. בין חברי משלחת חמאס, נכח גם מוסא אבו מרזוק, מהלשכה המדינית של חמאס. בשב"כ לא התייחסו לדיווח ובחמאס הכחישו את קיום הפגישה.

דובר חמאס, סאמי אבו זוהרי, שפרסם בחשבון הטוויטר שלו את ההכחשה, אמר כי המודיעין הפלסטיני ברמאללה עומד מאחורי הפרסום כדי לחפות על המפגשים שקיים חוסיין א-שייח' עם בכירים ישראלים לתכנון אנדרלמוסיה בעזה.

(עדכון ראשון: 20:41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully