וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה חוקרת רצח מסתורי של דוגמנית שהעידה נגד ברלוסקוני

אימאן פדלי בת ה-33 אושפזה בשל כאבי בטן לא מוסברים במשך חודש, עד שמתה בבית החולים. הרשויות סבורות כי היא נרצחה, ולפי אחד הדיווחים בדמה אותר חומר רדיואקטיבי. ב-2012 היא סיפרה בבית המשפט על מסיבות הבונגה בונגה שארגן ראש הממשלה לשעבר

הדוגמנית המרוקאית אימן פדלי מחוץ לבית משפט במילאנו, איטליה, אחרי שהעידה נגד ברלוסקוני, 2011. AP
סיפרה לחבריה ולעורך דינה שהורעלה. הדוגמנית אימאן פדלי/AP

הרשויות באיטליה חושדות כי דוגמנית מרוקאית, שנהגה להתארח במסיבות "הבונגה בונגה" של ראש הממשלה לשעבר סילביו ברלוסקוני, נרצחה. אימאן פדלי, בת 33, מתה בבית חולים במילאנו ב-1 במרץ, כחודש אחרי שאושפזה בשל כאבים בבטנה. היא סיפרה אז לחבריה ולעורך דינה כי היא הורעלה.

התובע הראשי במילאנו, פרנצ'סקו גרקו, אמר כי היו "ממצאים חריגים" בהיסטוריה הרפואית של הדוגמנית. לדבריו, הרופאים טרם הצליחו לקבוע סופית את סיבת המוות של פדלי, שחיברה ספר על חייה. בכלי תקשורת במדינה דיווחו כי בדמה נמצא חומר רדיואקטיבי חשוד וכי החוקרים השיגו עותקים של טיוטת הספר.

עוד בוואלה! NEWS:
סייד חלם להיות כדורגלן, טלחה תכנן חתונה: קורבנות הטבח בניו זילנד
370 אלף הרוגים ו-13 מיליון עקורים: 8 שנים למלחמה בסוריה
מועמדת לפרס נובל: התיכוניסטית השבדית שנלחמת בשינויי האקלים

ראש ממשלת איטליה לשעבר ברלוסקוני, יולי 2018. AP
טוען שלא שילם מעולם על יחסי מין. ברלוסקוני/AP

ב-2012, היא העידה נגד ברלוסקוני, שהואשם בתשלום עבר יחסי מין עם נערה שעבדה בזנות. הוא הורשע בתחילה, אך זוכה בערעור. עם זאת, הוא הורשע בהמשך בעבירות מס, שמנעו ממנו להתמודד שוב על ראשות הממשלה. ברלוסקוני נהג לארח מסיבות מין באחוזתו הסמוכה למילאנו, אך הכחיש כי הוא אי-פעם שילם על יחסי מין. "מעולם לא הבנתי מה הסיפוק כשאין לך את העונג לכבוש", אמר פעם.

בכך לא תמו צרותיו המשפטיות של המיליארדר ואיל התקשורת בן ה-82. כיום הוא עומד לדין על הדחת עדים אחרי שלכאורה שילם להם כדי שלא יספרו על מעללי מסיבות החשק שארגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully