וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורה ונדרס: ראש משפחת הפשע גמבינו בניו יורק חוסל בפתח ביתו

14.3.2019 / 9:48

פרנק קאלי נורה פעמים רבות בכניסה לביתו בסטייטן איילנד, וגופתו נדרסה על ידי המתנקש. המניע לחיסול של ראש אחת ממשפחות הפשע הגדולות ביותר באזור עדיין לא ידוע

צילום: רויטרס, עריכה: איתי עמרם

פרנק קאלי, שעמד בראש משפחת הפשע גמבינו בניו יורק, נורה למוות בפתח ביתו - כך הודיעה הלילה (חמישי) המשטרה המקומית. קאלי, בן 53, נורה פעמים רבות בחזה בסביבות השע 21:00 בסטייטן איילנד. לפי כלי התקשורת המקומיים, דווח כי קאלי גם נדרס על ידי משאית כחולה שבה נהג המתנקש.

עקבו אחרינו בפייסבוק: העמוד החדש של חדשות החוץ

המניע להתנקשות בקאלי אינו ידוע. "טרם בוצעו מעצרים והחקירה נמשכת", מסרה המשטרה בהודעה רשמית. לפי דיווח בניו יורק פוסט, הוא נורה בין שש לשבע פעמים בפלג גופו העליון בטרם נדרס על היורה, שנמלט מהמקום. עוד דווח בכלי התקשורת המקומיים כי בני משפחה של קאלי מיהרו לרחוב שבו נורה ובכו לצד גופתו.

לפי כלי התקשורת בניו יורק, זאת ההתנקשות בראש משפחת פשע בעיר מאז 1985, אז נורה פול קסטלאנו, גם הוא ממשפחת גמבינו, מחוץ למסעדה.

לקריאה נוספת בנושא
המאפיונר המסוכן חוגג 100 - ולארצות הברית עדיין יש ממה לחשוש
מכה למאפיה: ראש משפחת גמבינו נעצר

פרנק קאלי, ראש משפחת הפשע גמבינו, 2008. משטרת איטליה, אתר רשמי
ריצה עונש מאסר של 16 חודשים. קאלי, 2008/אתר רשמי, משטרת איטליה

משפחת גמבינו היא אחת מחמש משפחות הפשע האיטלקיות ההיסטוריות בניו יורק, ומקורות המימון שלה הם סחיטה באיומים ואלימות. חברי המשפחה הואשמו בין היתר ברצח, בהימורים ובמכירת סמים. בניו יורק דיילי ניוז דווח ב-2008 כי קאלי היה אחד מ-62 אנשים שנעצרו והואשמו בעבירות פדרליות. הוא הודה בקשירת קשר לסחיטת כספים וריצה עונש מאסר של 16 חודשים.

ככל הידוע, קאלי, "פרנקי בוי" כפי שכונה, קיבל את הנהגת ארגון הפשיעה ב-2015, מידיו של דומניקו קפאלו. ראש משפחת גמבינו המפורסם ביותר היה ג'ון גוטי, שהורשע ב-1992 ב-13 מקרי רצח ועבירות אחרות. הוא מת ב-2002.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ג'ון גוטי בבית המשפט ב-1990. Mark Lennihan, AP
הורשע ב-13 מקרי רצח. ראש משפחת גמבינו ג'ון גוטי/AP, Mark Lennihan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully