וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה למאפיה: ראש משפחת גמבינו נעצר

גיל קדרון

5.8.2008 / 19:33

נגד ג'ון "ג'וניור" גוטי, ראש המאפיה של ניו יורק הוגשו 3 אישומים פדרלים, בהם גם רצח. בעבר חמק מדין לאחר שהמושבעים במשפטיו לא הגיעו להכרעה

ג'ון "ג'וניור" גוטי, בו רואות הרשויות האמריקאיות כראש משפחת המאפיה של ניו יורק, נעצר היום (שלישי) בידי הבולשת האמריקאית (FBI) לאחר שהוגשו נגדו שלושה אישומים של קשירת קשר לסחר בקוקאין ובמקרי רצח במהלך שנות השמונים והתשעים. כך מדווח ה"ניו יורק טיימס".

בעבר חמק גוטי בן ה-44 משלושה כתבי אישום פדרלים, כאשר המשפטים נגדו בוטלו. סוכני ה-FBI עצרו אותו בביתו שבלונג איילנד, לאחר חקירה משולבת של משרדי הבולשת בניו יורק ובפלורידה. עמו נעצרו חמישה חשודים נוספים שזוהתם לא נמסרה, מלבד שהשתייכו למשפחת הפשע גמבינו. אם יורשעו צפויים החשודים לעונשי מאסרי עולם.

אביו של גוטי, שכונה "דון הטפלון", עלה לגדולה בשנות השמונים כאשר השתלט על משפחת גמבינו לאחר שרצח את הבוס הקודם, פול קסטיאנו. אופיו הססגוני הוביל לנפילתו, כאשר ב-1992 הורשע בשורה ארוכה של עבירות, כולל 13 מקרי רצח. הוא נידון למאסר עולם, ומת בבית הכלא ב-2002. גוטי ג'וניור השכיל לחמוק מעונש לאחר שבשלושת המשפטים נגדו לא יכלו המושבעים להגיע להכרעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully