וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה ברוסיה: גופתה של בת ה-16 הועברה לישראל, אביה במצב קשה

11.3.2019 / 10:29

יומיים לאחר תאונת הדרכים בסוצ'י, גופתה של הנערה הישראלית ששהתה בעיר במהלך חופשה משפחתית, נחתה בישראל. אביה עדיין מאושפז בבית חולים מקומי עד שיתייצב מצבו. מועד הלווייתה טרם נקבע

תאונת דרכים בסוצ'י, מרץ 2019. צילום מסך
זירת התאונה/צילום מסך

גופתה של הנערה בת ה-16 שנהרגה בתאונת הדרכים בסוצ'י שברוסיה הגיעה הבוקר (שני) לישראל. מועד הלווייתה טרם נקבע. בבית חולים מקומי מאושפז אביה שמצבו מוסיף להיות קשה. הרופאים קבעו כי עד שלא יתייצב מצבו, לא יוכל האב לשוב בטיסה ארצה.

ההורים ושלושת ילדיהם טסו לנופש משפחתי בעיר סוצ'י, שם נפגעו האב והבת בתאונת דרכים ביום שבת. עם קבלת הבשורה סיפרה הסבתא כי "המשפחה יצאה כדי לחגוג מסיבת יום הולדת 50 לאבא, ואז קרה האסון. היא הייתה ילדה טובה. נשרף לי הלב, אין לי כוח יותר ומאז שהודיעו לי שהיא איננה אין לי כוח לפקוח עיניים. היא נפטרה ביום שהסבא שלה נפטר". היא הוסיפה כי היה להן קשר הדוק, "אני לא מעכלת שלא אראה אותה יותר. הייתה אמורה להיות זמרת, ילדה מוכשרת".

בבית הספר בו למדה ההרוגה, עירוני א' במודיעין מכבים-רעות, הוכו בתדהמה עם הישמע החדשות העצובות על מות חברתם. מבית הספר נמסר כי "קהילת בית הספר ביקשה למסור את תנחומיה ולהשתתף בצער ובכאב משפחתה ואיחולי החלמה לאב המשפחה שנפצע גם הוא בתאונה". הצוות החינוכי של בית הספר סייע לתלמידים להתמודד עם האובדן בשיתוף עובדות השירות הפסיכולוגי וגורמים נוספים בעירייה.

עוד בוואלה! NEWS
מי לפתקי הקלפי - ומי למבחן בג"ץ: מה באמת קובעת ועדת הבחירות?
שתי תאונות קטלניות בחצי שנה: מה קורה למטוס החדיש של בואינג?
יום חמישי ללא חשמל בוונצואלה: החולים מתים, המזון נרקב בחנויות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully