וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה רצתה לעשות סלפי עם היגואר הזה. זה לא נגמר טוב

מבקרת בגן חיות באריזונה טיפסה מעבר למחסום כדי להצטלם עם החתול הטורף, שפחות התלהב מהרעיון. הוא אחז עם טופריו בזרועה, ורק בזכות תושייה של עד ראיה לתקרית היא ניצלה. "המחסומים מוצבים שם מסיבה טובה", אמרו בגן החיות

צילום: רויטרס

אישה שרצתה לעשות תמונת סלפי בגן חיות במדינת אריזונה שבארצות הברית הותקפה ביום שבת על ידי יגואר, אך היא לא בסכנת חיים. אחרי שהיא עברה את המחסום והתקרבה למתחם כדי לצלם את עצמה לצד החתול הטורף, הוא הסתער דרך הגדר והותיר חתכים עמוקים בזרועה. גן החיות מסר כי הוא שולח תפילות למשפחתה של הפצועה.

מנהל גן החיות, מיקי אולסון, אמר כי "אין דרך לתקן אנשים שעוברים מחסומים". הוא אמר: "המחסומים מוצבים שם מסיבה טובה". הוא אמר כי אותו יגואר תקף בעבר מישהו אחר שחצה את המחסום, אך לא בצורה כה חמורה. הוא אמר כי התקיפה הייתה בשל "טעות אנוש", ולכן היגואר לא יורדם.

עוד ידיעות מהעולם
בלב מולדת המרד נגד משטרו: אסד הקים מחדש את הפסל של אביו
שתי תאונות קטלניות בחצי שנה: מה קורה למטוס החדיש של בואינג?

רצתה סלפי, והותקפה
אישה הותקפה על ידי יגוארית בגן חיות באריזונה 
לאחר שחצתה מחסום כדי להצטלם ליד הכלוב שלה. רויטרס
גן החיות לא ירדים אותו. היגואר משחק עם הבקבוק בכלוב/רויטרס

בסרטון שעלה לרשת נראית האישה, שבשנות ה-30 לחייה, מתפתלת על הקרקע, אחרי ששוחררה מאחיזתו של החתול הטורף. אדם ווילקרסון, שהיה עד למקרה, סיפר לרשת פוקס ניוז כי הוא שמע מישהו צועק "עזרה" והוא ניגש למקום.

"היגואר הוציא את הטופרים שלו מחוץ לכלוב ואחז ביד שלה ונכנס לבשרה", אמר. "אימא שלי חשבה איך להסיח את דעתו והיא לקחה את בקבוק המים של האישה ודחפה אותו דרך הכלוב, ליד איפה שהיגואר היה. הוא הרפה מאישה גם כי הטופר שלו אחז רק בחולצה שלה. באותו רגע תפסתי את האישה ומשכתי אותה מהכלוב, והיא השתחררה מהאחיזה. היגואר פשוט הולך אחרי הבקבוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully