וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מודים על הנס הזה": חל שיפור במצב הקצין שנפצע בפיגוע בבנימין

10.3.2019 / 14:06

ישראל מאיר אליצור עדיין מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ במרכז הרפואי שיבא בתל השומר. אמו רות סיפרה כי לאחר שהורידו את מינון חומרי ההרדמה, "ישראל מאיר החל להזיז את ראשו ולהגיב לסביבה". בפיגוע שאירע בשבוע שעבר סמוך לכפר נעמה נפצע גם חייל צה"ל באורח קל

צילום: שבתאי עוז "ציונות בנחישות"

שיפור חל היום (ראשון) במצבו של קצין צה"ל ישראל מאיר אליצור, בן 28 מבני נצרים, שנפגע בפיגוע הדריסה בבנימין בשבוע שעבר. אמו רות אליצור סיפרה היום כי "הורידו את המינון של ההרדמה, ישראל מאיר החל להזיז את ראשו ולהגיב לסביבה". היא סיפרה כי היא ובעלה, הרב נעם אליצור, "מודים לקדוש ברוך הוא על הנס הזה, מתפללים שימשיך בטוב, עדיין צריך הרבה תפילות לבריאותו". מהמרכז הרפואי שיבא נמסר כי אליצור עדיין מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ.

הפיגוע אירע לפני כשבוע בסמוך לכפר נעמה בבנימין. כוח של חטיבת כפיר ביצע מעצרים בכפר בפיקוד מפקד הפלוגה. בעת שעשה הכוח את דרכו אל מחוץ לכפר נתקע רכב הספארון שבו נסעו הלוחמים בצומת הכניסה לכפר.

לקריאה נוספת:
אם הקצין שנפצע בפיגוע: נתקע מתחת לרכב חצי שעה והנחה את החילוץ
הרכב נתקע בכפר, החיילים חיכו בחוץ ונדרסו: תחקיר הפיגוע בבנימין
הלוחם שנפצע בפיגוע דריסה בבנימין: "קפצתי ימינה, והרכב פגע בי"

פיגוע דריסה בבנימין צומת הפרסה , 4 במרץ 2019. רויטרס
זירת הפיגוע, בשבוע שעבר/רויטרס

הכוח פרק מכלי הרכב והמתין לסיוע מחוצה לו. למקום הוזעק כוח מג"ב כדי לאבטח את הלוחמים ולסייע בתיקון כלי הרכב התקוע. בשלב מסוים הגיח במהירות גבוהה כלי רכב מכיוון הכפר נעמה לעבר הכוח הצבאי שהיה במקום. אחד מלוחמי מג"ב הספיק לקפוץ הצידה ונפגע באורח קל ברגלו מגלגל כלי הרכב הדורס. הרכב המשיך ופגע בעוצמה באליצור, מפקד הכוח במקום.

הלוחמים פתחו באש לעבר כלי הרכב הפלסטיני. מהירי נהרגו שניים מיושבי הרכב, ושלישי נפצע באורח קל ונעצר במקום על ידי כוח צה"ל, ועימותים אלימים פרצו בין כוחות צה"ל לצעירים פלסטינים בכניסה לכפר שנמצא מערבית לרמאללה. מדובר צה"ל נמסר כי המחבלים השליכו לפני האירוע בקבוקי תבערה לעבר מעבר הסמוך לציר 443. ברכב בו ביצעו המחבלים את הפיגוע נמצאו בקבוקי תבערה נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully