וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאה לנופש משפחתי ונהרגה: ישראלית בת 16 מתה בתאונה ברוסיה

הנערה נהרגה בתאונת הדרכים שהתרחשה בעיר סוצ'י, ואביה שנפצע קשה אושפז בבית חולים מקומי. האם ושני בנים נוספים נמצאים במקום. דודתה אמרה לוואלה! NEWS: "אנחנו הרוסים עם קבלת ההודעה המרה, מנסים לסייע למשפחה ברגעים הקשים"

תאונת דרכים בסוצ'י, מרץ 2019. צילום מסך
האב שנפצע קשה מאושפז בבית חולים מקומי העיר סוצ'י/צילום מסך

נערה ישראלית בת 16 מתה אמש (שבת) ואביה נפצע באורח קשה בתאונת דרכים בעיר סוצ'י ברוסיה. האב מאושפז בבית חולים מקומי. האם ושני בנים נוספים נמצאים במקום ונוכחים לצידו. המשפחה הייתה, כפי הנראה, בנופש משפחתי. דודתה אמרה לוואלה! NEWS: "אנחנו הרוסים עם קבלת ההודעה המרה, מנסים לסייע למשפחה ברגעים הקשים".

הדיווח התקבל אתמול בחדר המצב של משרד החוץ. קונסולית ישראל במוסקבה, יפה אוליבייצקי, והמחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ נמצאים בקשר עם המשפחה. בני המשפחה שבארץ מנסים אף הם לסייע ככל האפשר מכאן בסידורים.

סבתה של ההרוגה סיפרה כי "המשפחה יצאה כדי לחגוג מסיבת יום הולדת 50 לאבא, ואז קרה האסון. היא הייתה ילדה טובה. נשרף לי הלב, אין לי כוח יותר ומאז שהודיעו לי שהיא איננה אין לי כוח לפקוח עיניים. היא נפטרה ביום שהסבא שלה נפטר". היא מספרת כי היה להן קשר הדוק, "אני לא מעכלת שלא אראה אותה יותר. הייתה אמורה להיות זמרת, ילדה מוכשרת".

לקריאה נוספת:
אחרי הבלבול בארונות: גלילה ביטון שנספתה בצ'ילה הובאה לקבורה
פצועי הטרגדיה בצ'ילה מנסים להתאושש: "כולם מפוחדים ומבוהלים"
לאחר חיפושים: אותרה גופת ישראלי שטבע בזימבבואה

תאונת דרכים בסוצ'י, מרץ 2019. צילום מסך
זירת התאונה/צילום מסך

בבית הספר בה למדה, עירוני א' במודיעין מכבים-רעות, הוכו בתדהמה עם הישמע החדשות העצובות על מותה של חברתם. מבית הספר נמסר כי "קהילת בית הספר ביקשה למסור את תנחומיה ולהשתתף בצער ובכאב משפחתה ואיחולי החלמה לאב המשפחה שנפצע גם הוא בתאונה. עם היוודע הידיעה המרה הצוות החינוכי של בית הספר יחד עובדות השירות הפסיכולוגי וגורמים עירוניים סייעו לתלמידים. לכיתה בה לומדת התלמידה נכנס הצוות החינוכי, פסיכולוגית מטעם השירות העירוני ומטעם משרד החינוך. הודעה נמסרה לכלל הורי התלמידים בכיתה". בבית הספר התקיימו היום שיחות עם התלמידים על האירוע, בין היתר בליווי פסיכולוגים.

בסוף החודש שעבר התנגשה קבוצת ישראלים בסלע וסירתם התהפכה בתאונת שיט בנהר הסראנו בצ'ילה. בתאונת השיט מתו גלילה ביטון בת ה-62, דליה רונן, בת 70 מרשפון, ודינה פורת, בת 70. התאונה אירעה סמוך לשמורת הטבע המפורסמת טורס דל פיינה בדרום צ'ילה. בתאונה נפצעו עוד 13 ישראלים, כולם בשנות ה-60 וה-70 לחייהם.


(עדכון ראשון: 12:13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully