וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה הכומר ש"הקים לתחייה" אדם מת הפך לבדיחה הגדולה בעולם

11.3.2019 / 9:15

כומר דרום אפריקאי נגע באדם "מת" שהתעורר לחיים וגרם לסערה במדינה כשבתי הלוויות תבעו אותו על פגיעה בשמם הטוב. שעות לאחר מכן הרשתות החברתיות הגיבו בצורה חריפה והפכו אותו לבדיחה של היום

Church channels

הכומר הדרום אפריקאי אלף לוקאו לא חשב שהטריק השיווקי שהוא ייצר יגרום לכל כך הרבה רעש ובלאגן סביבו. בסרטון שהופץ ברשת בשבוע שבער נראה לוקאו מניח את ידיו על "גופה" של אדם מת ששוכב בארון פתוח, ואז לפתע המת לפתע נושם נשימה עמוקה וקופץ על רגליו עם מבט מופתע על הפנים. שעות לאחר מכן ההאשטאג ResurrectionChallenge# הפך להיות טרנדי כשאנשים העלו תיעודים של נסיונות ההחייאה הפרטיים שלהם לצד צילום מסך של ה"נס" של לוקאו.

לרוע מזלו של הכומר, נסיון "ההחייאה" שלו גרם לו לעמוד מול אש צולבת כששלושה בתי לוויות תובעים אותו על פגיעה במוניטין שלהם. כל החברות שתובעות אותו טענו כי הן נפלו למניפולציה של הכנסיה של לוקאו. חברת הלוויות"מלכים ומלכות" סיפרו כי פנו אליהם "בני משפחה של המנוח" שטענו כי יש להם מחלוקת עם בית לוויות אחר. הם עוד אמרו כי נציגיו של לוקאו הציבו סטיקרים של חברה שלישית על רכבו הפרטי כדי לייצר קרדיט שהוא עובד עמם.

עוד בנושא:
מלחמה בין הודו לפקיסטן תציל את כדור הארץ מאבדון?
כד עם 'שיקוי חיי נצח' אגדי נחשף בקבר עתיק - והוא קטלני
האם תדעו על איזו חיה אתם מסתכלים - רק לפי העין שלה?

צפו ברגעי "ההחייאה":

"כבית הלוויות מלכים ומלכות אנחנו מעוניינים להרחיק את שמנו מההחייאה המדוברת", כתבה החברה בהצהרה שפורסמה, "אנחנו בעיצומם של מהלכים משפטיים נגד הפגיעה הזדונית בשמנו". לאחר כמה ימים גם הכנסייה של הכומר הרחיקה את עצמה מהמעשה כשאמרה לתקשורת המקומית כי: "לא מדובר בנס של החייאה", ואמרה כי היא נגד עבודת אלילים.

"ההחייאה" של לוקאו גרמה לגולשים ברשתות החברתיות לשלוף שוב את היצירתיות שבה, כשאנשים רבים מעלים ממים שלועגים ל"כוחות המיוחדים" של אותו כומר.

עוד באותו נושא

אישה שהוכרזה כמתה נמצאה בחיים שעות לאחר מכן בתא הקירור

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully