וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת האינסטוש: בגיל 92, אליזבת פרסמה פוסט ראשון

7.3.2019 / 17:29

בסיור במוזיאון למדעים העלתה מלכת בריטניה תמונה של מכתב מהמאה ה-19 לחשבון של משפחת המלוכה, שלו יש 4.6 מיליון עוקבים. היא ביקרה במוזיאון כדי לקדם את תערוכת הקיץ שלו

צילום: רויטרס

אליזבת מלכת בריטניה פרסמה היום (חמישי) את הפוסט הראשון שלה באינסטגרם. המלכה, שמבינה דבר או שניים בעולם התקשורת, פרסמה את הפוסט מהמוזיאון למדעים כדי לקדם את מיצג הקיץ שלו. דרך מכשיר האייפד שלה, היא שיתפה תמונה בחשבון האינסטגרם של משפחת המלוכה של מכתב מהמאה ה-19, שאותו חיבר הממציא והמתמטיקאי צ'ארלס בבג' אל המלכה ויקטוריה והנסיך אלברט.

"במכתב, בבג' סיפר למלכה ויקטוריה ולנסיך אלברט על המצאתו, המנוע האנליטי, שעל בסיסו נוצרו תוכנות המחשב הראשונות על ידי אדה לאבלייס, בתו של הלורד ביירון", כתבה המלכה בת ה-92. "היום היה לי את העונג ללמוד על יוזמות לקידוד מחשבים של ילדים ונראה שזה מתאים לפרסם את הפוסט הזה באינסטגרם, במוזיאון למדעים שמקדם זה זמן רב טכנולוגיה, יוזמה והשראה לדור הבא של הממציאים, כתבה בפוסט,שאותו חתמה בשמה.

עוד ידיעות מהעולם
טנזניה: מורה שהכה למוות תלמיד יוצא להורג
הסקנדל בכנסייה: איש דת בכיר בצרפת הורשע בטיוח עבירות מין
טראמפ הגשים משאלה לאדם גוסס שביקש לשוחח עמו: "שנינו לוחמים"

אליזבת מלכת בריטניה בביקור במוזיאון הלאומי למדעים, 7 במרץ 2019. רויטרס
אליזבת בסיור במוזיאון, היום/רויטרס

הארמון פתח חשבון ברשת החברתית הפופולרית ב-2013, ומאז אסף 4.6 מיליון עוקבים, יחד עם מיליוני עוקבים נוספים ברשתות חברתיות אחרות, כמו פייסבוק וטוויטר.

מוקדם יותר השבוע פרסם הארמון תקנות למשתמשים ברשתות החברתיות, אחרי שהערות פוגעניות נגד הדוכסית קייט מידלטון ומייגן מרקל הופיעו בפוסטים רבים. משפחת המלוכה דחקה בגולשים להפגין "נימוס, אדיבות וכבוד" בתגובות, ולא היא עלולה לחסום אותם או להפנות אותם למשטרה אם היא לא תצליח בכך.

מלכת אנגליה מבקרת במוזיאון המדע. רויטרס
המלכה אליזבת מבקרת במוזיאון המדע/רויטרס
מלכת אנגליה מבקרת במוזיאון המדע. רויטרס
המלכה אליזבת מבקרת במוזיאון המדע/רויטרס
מלכת אנגליה מבקרת במוזיאון המדע. רויטרס
המלכה אליזבת מבקרת במוזיאון המדע/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • בריטניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully