וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ הגשים משאלה לאדם גוסס שביקש לשוחח עמו: "שנינו לוחמים"

אחותו של ג'יי ברט, החולה בסיסטיק פיברוסיס, ארגנה את השיחה עם נשיא ארה"ב, שהתקשר אליו במפתיע. "אתה חתיך", אמר לו טראמפ. "אני מקווה להצביע לו ב-2020", אמר ברט, שאחותו היא חברת מועצה דמוקרטית

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

ג'יי ברט, חולה סופני מקונטיקט, ביקש לשוחח עם הנשיא דונלד טראמפ לפני מותו, וקיבל בהפתעה צלצול מהבית הלבן. "אתה האיש שלי. אתה ממשיך במאבק, שנינו לוחמים", אמר הנשיא לברט, שאחותו הגדולה - מחוקקת דמוקרטית מקומית - ארגנה את השיחה. ברט בן ה-44, החולה בסיסטיק פיברוסיס, הועבר לאחרונה להוספיס.

"אחי הוא שמרן מאוד, אבל הפוליטיקה בצד. אני חושבת שבמשפחה, הדת והפוליטיקה לא משנות", אמרה אחותו, ברידג'ט הוסקי, חברת מועצת העיר ניו הייבן. היא אמרה לעיתון מקומי כי היא "100% דמוקרטית" וסיפרה על המאמצים לחבר את אחיה אל הבית הלבן.

טראמפ החל את השיחה כשאמר לברט שהוא ראה תמונה שלו, שבה הוא נראה "חתיך". ברט צחק לפני שתיאר את מראהו בצורה גסה. "אתה אלוף, אתה נלחם, נכון?", אמר לו הנשיא. "זה מה שהאירים עושים, נכון?", השיב לו ברט. הנשיא אמר לו כי הוא מקווה שהוא יגיע לעצרת תמיכה בו בוושינגטון ושיבח את אחותו "הנהדרת". ברט השיב לו כי הוא מתכנן להגיע לבירה "לפני תאריך התפוגה" שלו.

ג'יי ברט, חולה סופני שביקש לשוחח עם טראמפ לפני מותו, ואחותו. אתר רשמי
שמו את הפוליטיקה בצד. ברט ואחותו/אתר רשמי

ברט סיפר כי הוא אינו משתייך לאף אחת מהמפלגות. ב-2008 הוא הצביע לאובמה, אך לא תמך בו שוב ב-2012 בשל רפורמת הבריאות שלו. הוא אמר לעיתון כי הוא "התאהב" בקמפיין של טראמפ עם השקתו, והוא סבור כי הדמוקרטים מנסים לסתור את דבריו באופן אוטומטי, בין אם הוא צודק או טועה. הרופאים מעריכים כי נותרו לו רק שישה חודשים לחיות, אבל הוא מקווה לשרוד גם ב-2020. "אמרתי לו שאני מקווה להצביע לו ב-2020, אם ירצה האל", סיפר ברט.

עם זאת, אזרחים אמריקנים אחרים שנמצאים על ערש דווי הביעו תקוות אחרות. לפי תחנת הרדיו הציבורית, שני ותיקי מלחמת העולם השנייה אמרו כי הם רוצים להיות עדיהם ברגעיהם האחרונים לסיום חקירתו של התובע המיוחד רוברט מולר. "אני מקווה לחיות ולראות את מה שאני חושב שצריך להיות - צדק, אני אהיה מאוכזב ומופתע אם זה לא יקרה", אמר ריצ'רד ארמסטרונג בן ה-94.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ עונה לשיחות טלפון של ילדים בערב חג המולד, 24 בדצמבר 2018. רויטרס
קרא לאחותו "נהדרת". טראמפ בשיחה מהבית הלבן בחג המולד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully