וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל ריב על מקום חניה: ירה מטווח אפס - ורצח את יורי בחולון

7.3.2019 / 11:47

כתב אישום הוגש נגד אוראל זוית, בן 23 מחולון, על רצח יורי פודובני בחודש שעבר בעיר. מהאישום עולה כי זוית כיוון אקדח למרכז גופו של פודובני - וירה בו מטווח קרוב. מותו נקבע זמן קצר לאחר מכן

עריכה: שניר דבוש

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (חמישי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד אוראל זוית בן ה-23, בגין רצח יורי פודובני, ניסיון לרצח, נשיאה והחזקת נשק, תקיפה בנסיבות מחמירות, החזקת סכין ועבירות נוספות.

מכתב האישום עלה כי בין פודובני, בן 50, לבין אוראל זוית, אביו ואחיו התפתחה קטטה בשל המקום בו בחר להחנות מנהל החנות בה עוד פודבני. בהמשך, זוית כיוון אקדח למרכז גופו של פודובני וירה בו מטווח קרוב. הוא נפגע בפלג גופו העליון והתמוטט. הנאשם ואביו תקפו את בנרצח בעודו שרוע על האדמה, היכו אותו באגרופים ובעטו בגבו. מיד לאחר מכן, ברחו הנאשם ואחיו, והנאשם את האקדח באדמה.

אביו של הנאשם נשאר, הזעיק משטרה ומד"א והגיש סיוע לנרצח. אנשי מד"א שהגיעו למקום ביצעו בו ניסיונות החייאה ונאלצו לקבוע את מותו. הנאשם אותר תוך זמן קצר על ידי המשטרה ונעצר.

לקריאה נוספת:
חשד לרצח: גבר בן 50 נורה למוות ברחוב בחולון, היורה נעצר
מריבה על מקום חנייה שנגמרה בירי: אב ובנו חשודים ברצח בחולון

יורי פודובני שנרצח בחודש שעבר בחולון. באדיבות המשפה, אתר רשמי
יורי פודובני/אתר רשמי, באדיבות המשפה

לפי כתב האישום, הנאשם ניהל יחד עם אביו ואחיו עסק משפחתי לייבוא מדיחי כלים תעשייתיים לאולמות ומסעדות, והנרצח עבד בחנות לחומרי אריזה והובלות באותו הרחוב. מנהל החנות בה עבד המנוח, שכר מחסן ליד העסק של הנאשם ומשפחתו, ששימש אותו לאחסון סחורה.

ב- 14.2.19 הגיע מנהל החנות ברכב יחד עם לקוח למחסן כדי להוציא ממנו סחורה וחנה ליד העסק המשפחתי. אוראל זוית הבחין ברכב אמר: "לא, לא אל תחנה פה". המנהל השיב כי הוא מתכוון לחנות לזמן קצר, וזווית אמר "לך מותר לחנות בכל מקום שאתה רוצה ולי לא?". בין השניים פרץ ויכוח קולני שכלל, בין היתר, גידופים הדדיים.

עוד באותו נושא

החביא אקדח בבגד וירה - בגלל ריב על חנייה: פוענח הרצח בחולון

לכתבה המלאה
ירי ברחוב הבנאי בחולון , פברואר 2019. אבי אשכנזי
זירת הרצח/אבי אשכנזי

אביו של הנאשם שמע את הוויכוח, יצא מהעסק המשפחתי וקילל את המנהל. בשלב זה, הנאשם ואביו דחפו את המנהל לאחור כמה פעמים, והנאשם היכה אותו בחוזקה בפניו ובחלקי גופו באמצעות אגרופו. משהצליח להשתחרר מאחיזת אב הנאשם, אמר המנהל לבני המשפחה "חכו חכו", ברח מהמקום וחזר לחנות.

בהמשך, עולה מכתב האישום כי המנהל חזר למקום עם עוד כמה אנשים, ביניהם פודונוב, והתפתחה קטטה, בה הנאשם שלף אקדח ומנהל החנות שלף סכין יפנית, ואמר לנאשם "תירה בי תירה בי". בתגובה, הנאשם ירה ירייה אחת באוויר. כעבור זמן קצר, אחיו של הנאשם התקרב למנהל החנות בצורה מאיימת, אחז בצווארו ובין השניים התלקח עימות פיזי.

משהבחין הנאשם בעימות, שלף את האקדח פעם נוספת. באותו זמן, הבחין הנאשם במנוח מתקדם לעברם של אחיו ואביו בניסיון לתקוף אותם. הנאשם כיוון את האקדח למרכז גופו של פודונוב וירה בו מטווח קרוב. הוא נפגע בפלג גופו העליון, התמוטט ובהמשך נקבע מותו.

  • עוד באותו נושא:
  • חולון
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully