וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדר ההתייחדות הפך לזירת קרב: סוהרים נפצעו בפיגוע בכלא בצרפת

אשתו של מישל שיולו, שמרצה מאסר על רצח ניצול שואה, הבריחה לו סכין שבו תקף אנשי צוות במתחם השמור היטב באזור נורמנדי. הם נורו, והאישה, שהייתה בהיריון, מתה. "היה דם בכל מקום"

צילום: רויטרס, עריכה: איתי עמרם

אסיר בכלא בצפון צרפת פצע אתמול (שלישי) קשה שני סוהרים שאותם תקף בסכין שהוברח לפי החשד לתאו על ידי בת זוגו. האסיר, מישל שיולו, נעצר בפשיטה של המשטרה על מתחם הביקור בכלא השמור היטב באזור נורמנדי, שבו התבצר עם בת זוגתו, שהייתה בהיריון, מאז שעות הבוקר. הם נורו על ידי השוטרים, והאישה מתה מפצעיה.

לפי הדיווחים בצרפת, אחד הסוהרים סובל מפציעה קשה בבטנו, בעוד שהשני נפצע בפניו ובגבו, עם זאת, לא נשקפת סכנה לחייהם. "זה היה ניסיון רצח, היה דם בכל מקום. מתחם ביקור המשפחות היה זירת קרב", אמר גורם בשירות הכלא לסוכנות הידיעות הצרפתית. האסיר היה אסלאמיסט קיצוני, שנשלח ל-30 שנות מאסר ב-2015 בשל רצח של ניצול השואה רוג'ר טרל בן ה-89 ב-2012.

עוד ידיעות מהעולם:
דיווח: קוריאה הצפונית בונה מחדש אתר שיגור טילים שפירקה
בריטניה: 3 חבילות נפץ עם חותמת מאירלנד נמצאו בנמלי תעופה ורכבת בלונדון
שוטרים במקסיקו העבירו 5 צעירים לקרטל סמים - שרצח אותם

מישל שיולו, אסיר שביצע פיגוע דקירה בכלא, צרפת. עיבוד תמונה
רצח ניצול שואה ב-2015. שיולו/עיבוד תמונה

שרת המשפטים, ניקול בלובה, אמרה כי ככל הנראה, הסכין ששימשה את שיולו הוברחה למתחם על ידי בת זוגו. "אין ספק לגבי האופי הטרוריסטי של המתקפה הזו", אמרה. לפי הדיווחים, שיולו צעק "אללה אכבר" בזמן הפיגוע.

היא אמרה כי האישה התלוננה בשעה 9:45 על כך שהיא אינה חשה בטוב, ואז נכנסו למקום שני הסוהרים. אז, שלף שיולו את הסכין ודקר אותם, ורק בסביבות השעה 18:00 הסתערו כוחות מהיחידה ללוחמה בטרור של המשטרה על המתחם.

לפי התובע הכללי בפריז, רמי היט, שיולו רצה לנקום את מותו של המחבל שביצע את פיגוע הירי בשטרסבורג בדצמבר. באתר franceinfo דווח כי השניים חלקו תא יחד למשך 175 ימים והמשיכו להתכתב ביניהם דרך המייל.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

מסוק בשמי הכלא

  • עוד באותו נושא:
  • צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully