וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ: ייתכן שהעדות של כהן תרמה לכישלון הפסגה עם קים

4.3.2019 / 10:56

הנשיא קישר בין השימוע של עורך דינו לשעבר, שהאשים אותו בהיותו גזען ובוגדני, לבין התפוצצות השיחות עם מנהיג צפון קוריאה. "ייתכן שזה שפל חדש בפוליטיקה האמריקנית, בושה", אמר על ההחלטה לקיים את הדיון בזמן הפסגה בווייטנאם

בווידאו: עורך דינו לשעבר של טראמפ מעיד בבית הנבחרים/צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר הלילה (שני) כי ייתכן שהחלטת הדמוקרטים לערוך שימוע לעורך דינו לשעבר מייקל כהן ביום של הפסגה שלו עם מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און גרמה לסיומה ללא הסכם.

"הדמוקרטים ראיינו בשימוע פתוח שקרן מורשע ורמאי, באותו היום של פסגה גרעינית חשובה מאוד עם קוריאה הצפונית, ייתכן שזה שפל חדש בפוליטיקה האמריקנית שתרם ל'הליכה'", כתב טראמפ בטוויטר על החלטתו שלא להגיע להסכם עם קים. "זה מעולם לא נעשה כשהנשיא נמצא מעבר לים. בושה!".
כהן, שהיה אחד האנשים הקרובים ביותר לטראמפ בשנים האחרונות, אמר בשימוע בבית הנבחרים כי טראמפ הוא "רמאי, גזען ובוגדני" והאשים אותו בכך שהורה לו לאיים בשמו יותר מ-500 פעמים במשך העשור האחרון.

בזמן שנשאל על עדותו בעת מסיבת העיתונאים בהאנוי ביום חמישי, למחרת השימוע, אמר טראמפ כי הטענות נגדו היו "לא נכונות". לדבריו, "ניסיתי לצפות בזה ככל שיכולתי. לא יכולתי לצפות יותר מדי מאחר שהייתי קצת עסוק, אבל אני חושב שלערוך שימוע כוזב כזה באמצע הפסגה החשובה מאוד הזו היא דבר נורא".

לקריאה נוספת
ארה"ב ודרום קוריאה יחדלו לקיים תרגילים רחבי היקף משותפים
"לא הייתה לו תכנית גיבוי": קים שב לצפון קוריאה בידיים ריקות
טראמפ על החקירות: "מנסים לסלק אותי עם בולשיט"

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ מחבק את הדגל האמריקני בוועידת CPAC ליד וושינגטון ב-2 במרץ 2019. רויטרס
מצא את האשמים בכישלון הפסגה. טראמפ בכנס במרילנד, שבת/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully