וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טכנאי הותקף, הכפר משלם: בזק לא תיקנה תקלה ואלפים נותקו מהאינטרנט

3.3.2019 / 11:07

טכנאי בזק הותקף ונזקק לטיפול רפואי כשהגיע לטפל בתקלה בקווי הטלפון והאינטרנט בג'סר א-זרקא. החברה לא שלחה טכנאי נוסף, ורבע מהכפר נותר מנותק חמישה ימים ברציפות. בעקבות פניית וואלה! NEWS בחברה הבטיחו לתקן את התקלה עוד היום

צילום: יואב איתיאל, וואלה!NEWS, עריכה: שניר דבוש

טכנאי בזק הגיעו לטפל בתקלה בכפר ג'סר א-זרקא, אולם הותקפו ורבע מהכפר נותר בלי טלפון ואינטרנט ימים ארוכים. התקלה שהחלה בשבוע שעבר, נמשכת גם היום (ראשון), ומותירה בתים רבים בכפר מנותקים זה היום החמישי ברציפות.

הכל החל כשקווי טלפון קרסו, או הופלו, איש אינו יודע, והעמודים שנעקרו ממקומם נותרו תלויים על חוטים קרועים. ביום רביעי בשבוע שעבר חברת בזק הוזעקה לתקן את המפגע שסיכן חיים וכבר למחרת הטכנאים התייצבו. אלא שלטענתם, תושב זועם מהכפר תקף אותם ואחד הטכנאים אף פונה לקבלת טיפול רפואי. הם הגישו תלונה במשטרה, אבל איש טרם נעצר.

לקריאה נוספת:
"החצי שלי כבה": בעלה של גלילה שנהרגה בתאונה בצ'ילה נפרד
הגשם ממשיך: המשקעים בפברואר היו גבוהים מהממוצע ברוב הארץ
פרשת השחיתות בעיריית חדרה: הבכיר שנחקר - סמנכ"ל התפעול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבלים קרועים לצד הכביש. ג'סר א-זרקא/מערכת וואלה!, צילום מסך

בינתיים, את העמודים הפגועים הניחו הטכנאים לצדי הסמטה, את כבלי הטלפון שנפגעו הם חתכו, אבל את הקו לא תיקנו, וכך נותרו אלפי תושבים מנותקים. במשטרה אישרו כי נפתחה חקירה, ובחברת בזק הבטיחו לתקן את הקו. אולי כבר היום.

מחברת בזק נמסר בתגובה כי "במהלך פינוי הכבלים הותקף אחד העובדים על ידי תושב מקומי ופונה לבית חולים. משטרת ישראל מטפלת כעת במקרה. יש לציין כי למרות התקיפה, המפגע הוסר על ידי שאר עובדי הצוות במקום בליווי המשטרה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סכנת חיים. עמוד התקשורת תלוי על חוטים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוך כך, הלילה נותקו מחשמל עשרות בתים בשכונה הדרומית של הכפר, לאחר שבמהלך חגיגות שמחה להתאוששותו, החלמתו ושובו הביתה של פצוע אנוש מירי, נורו יריות שפגעו ככל הנראה בשנאי של חברת החשמל. טכנאי חברת החשמל הוזעקו, ולאחר כחמש שעות, חודש הזרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully