וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטביעה למוות את תינוקה בג'קוזי - ונשלחה ל-25 שנות אשפוז

27.2.2019 / 17:32

בית המשפט המחוזי בבאר שבע קיבל את עמדת הפרקליטות ושלח לאשפוז פסיכיאטרי את האם שהטביעה את בנה בן החודש בבית מלון באשדוד בשנה שעברה. על פי כתב האישום, הסבירה אמו של התינוק כי ביצעה את המעשים לאחר ש"השכינה התגלתה אליה" וכי בנה הוא "הוא בנו של המשיח"

צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: ניר חן

בית המשפט המחוזי בבאר שבע קיבל היום (רביעי) את עמדת הפרקליטות ופסק כי האם מאשדוד שהטביעה את תינוקה למוות בשנה שעברה תישלח לאשפוז פסיכיאטרי לתקופה של עד 25 שנה. בחודש אפריל בשנה שעברה הוגש כתב אישום נגד האם בגין רצח תינוקה, לאחר שנעצרה בחשד שהטביעה אותו בג'קוזי בבית מלון בעיר.

על פי כתב האישום, האם שחררה מאחיזתה את התינוק בג'קוזי כשראשו מתחת למים, והמשיכה לשבת בג'קוזי. לאחר מכן יצאה הנאשמת מהג'קוזי, כשהיא מותירה את התינוק לבדו במים. אחרי כמה דקות חזרה ונכנסה לג'קוזי כשכל העת גופו צף במים. בכתב האישום נכתב כי "הנאשמת המיתה בדם קר את התינוק לאחר שהחליטה לעשות כן".

בית מלון מיאמי באשדוד שבו טבע תינוק בן חודש ב-2 באפריל 2018. מערכת וואלה! NEWS
בית המלון שבו הוטבע התינוק/מערכת וואלה! NEWS

במהלך המעשים המתוארים בכמה הזדמנויות, נקשו בדלת החדר אמה של הנאשמת ובנה הקטין, אך האם לא פתחה את דלת החדר, ופעם אחר פעם קראה לעברם "לא עכשיו" או מילים בדומה לכך, על מנת שלא יפריעו לה במעשיה. כשהתינוק מת קראה הנאשמת לבעלה aהתעורר משנתו, קם מהמיטה וניגש לעבר הג'קוזי.

במהלך חקירתה הסבירה אמו של התינוק בן החודש כי ביצעה את המעשים משום ש"השכינה התגלתה אליה" וכי בנה הוא "בנו של המשיח". עוד תיארה כי הכניסה אותו לאמבטיה, ואז "קול מהשמיים" אמר לה לא להוציא אותו מהמים, "והוא ייצא כגבר".

בפעם השלישית שאמה של הנאשמת ניסתה להיכנס' נפתחה הדלת והאם הבחינה באבי הפעוט יושב ובוכה וכי התינוק נמצא בתוך המים. בשלב זה היא לא איבדה עשתונות ומיד הוציאה את התינוק והחלה בפעולות מצילות חיים בסיסיות ובמקביל הורתה לאב לזמן את כוחות ההצלה.

עוד באותו נושא

"המיתה בדם קר": אישום ברצח נגד האם שהטביעה בנה התינוק

לכתבה המלאה
הפגנה נגד נתיחת גופט הפעוט במלון באשדוד, כיכר השבת, ירושלים 2 באפריל 2018. מחאות החרדים הקיצוניים, מערכת וואלה! NEWS
הפגנה נגד נתיחת גופת התינוק בירושלים/מערכת וואלה! NEWS, מחאות החרדים הקיצוניים

האם, שהועברה בזמן שחלף מאז האירוע לאשפוז בבית חולים פסיכיאטרי, שינתה את גרסאותיה כמה פעמים, ובאחת מהן קשרה גם את בעלה למעשה הרצח. בחקירה עלה גם כי לאם רקע של בעיות נפשיות בעברה. הפסיכיאטר המחוזי קבע כי היא אינה כשירה לעמוד לדין ומעצרה הוארך אז בהסכמה בשישה ימים.

  • עוד באותו נושא:
  • אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully