וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעיני בנותיו הפעוטות: הותקף ברמזור - כי לא נתן לרכב לעקוף

27.2.2019 / 14:08

אלי מזון הותקף באלימות אחרי שלא נתן למכונית שמאחוריו "לחתוך" אותו בצומת כברי. כעת הוא סובל משברים באף ובארובת העין וצפוי לניתוח ושיקום ממושך. בת זוגו התקשרה למשטרה כשהיא נסערת: "בן אדם תוקף את בעלי, אני צריכה אמבולנס". המשטרה עצרה שני חשודים בשנות ה-20

ללא קרדיט

תושב כפר ורדים הותקף על ידי נוסעי מכונית שעמדה בסמוך אליו, לאחר שלא אפשר להם "לחתוך" אותו בכביש. אלי מזון, שעמד ברמזור בצומת כברי שבאזור נהריה בעת שהותקף במכות קשות, סיפר בריאיון לליאת רון ברדיו צפון: "מעבר למכות הכואבות שקיבלתי, כאבה לי האדישות של האנשים במקום. לא ציפיתי שהם יתערבו, אבל לפחות שיצלמו מה שקרה שם".

התקיפה אירעה מול בת זוגו, הילה לודו, ועם שתי בנותיהם המשותפות, פעוטות בנות שנתיים וחצי. עקב התקיפה נגרמו למזון שברים באף ובארובת העין, והוא צפוי לעבור ניתוח ותהליך שיקום ארוך. לדבריו, "הרופאים הבטיחו שזה ייקח חודש, במצב שאני לא יכול לעשות שום פעילות או מאמץ". המשטרה עצרה שני חשודים במעשה, צעירים בשנות העשרים לחייהם, והם יובאו מחר לדיון בבקשה להארכת מעצרם בבית משפט השלום בקריות.

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ וקים נפגשים בווייטנאם: "מאמין שהפסגה תהיה מוצלחת"
"רעידת אדמה לנוכלים": 12 נעצרו בחשד לעוקץ קשישים ועולים חדשים
הורי ההרוגים באסון צפית על כתבי האישום: "לא ישיבו את ילדינו"

תושב כפר ורדים שהוכה קשות לאחר שלא אפשר לרכב אחר לחתוך אותו בכביש. מערכת וואלה
"כאבה לי האדישות". מזון אחרי שהותקף/מערכת וואלה

מזון אמר שמדובר ב"בריונות רגילה בכביש", אך הוא לא אפשר לרכב שמאחוריו לעקוף אותו. "כשזה לא קרה, הייתה לנו נסיעה של חמש דקות כשבכל הנסיעה הם צופרים לנו, מפעילים את האורות ואפילו זרקו עלינו חפצים", סיפר.

כשעצר מול הרמזור, יצאו בין ארבעה לחמישה גברים מהרכב וחלקם הכו אותו. בשיחת הטלפון של הילה למשטרה היא נשמעת כשהיא נסערת תוך כדי התקיפה: "בן אדם פה תוקף את בעלי ברכב. צומת כברי. צפון הארץ. אני צריכה אמבולנס עכשיו בבקשה. אמבולנס. אני צילמתי אותו. יש לי מספר רכב בטלפון. הוא ברח". מזון מיוצג על ידי עו"ד ראובן מלאך, שמנסה לקדם את חקירת המשטרה בפרשה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
תושב כפר ורדים שהוכה קשות לאחר שלא אפשר לרכב אחר לחתוך אותו בכביש. מערכת וואלה
שברים באף ובארובות העין. מזון אחרי שהותקף/מערכת וואלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully