וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורבים בחניון, יורים מקרוב ונמלטים ברכב: תיעוד החיסול ברמת גן

צעיר כבן 20 המוכר למשטרה נורה למוות על ידי מתנקשים בעיר בעת שצעד לעבר אופנועו בחניון. בתיעוד ממצלמות האבטחה נראים שני חשודים מגיחים מאחורי גבו של הצעיר ופותחים לעברו באש מטווח אפס. בהמשך מגיע כלי רכב שבעזרתו נמלטו השניים מהמקום

צילום: אנשי הדממה

המשטרה ממשיכה בחקירת החיסול של הצעיר בן ה-20 שנורה היום (שלישי) למוות בחניון ברחוב ביאליק ברמת גן. בתיעוד החיסול נראה הצעיר שנורה מתקרב לאופנוע שחנה במקום, ולאחר מכן נראים שני החשודים מתגנבים מאחוריו ומפתיעים אותו. השניים פתחו באש ופגעו בצעיר, ולאחר מכן נמלטו מהמקום בעזרת רכב מילוט שהגיע לזירה. צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה.

הנרצח בן ה-20 היה מוכר למשטרה ומזוהה עם ארגונו של העבריין בן כהן. הצעיר נחקר לאחרונה בחשד למעורבות בפשע שאירע באזור המרכז, עליו הוצב צו איסור פרסום. גורם במשטרה ציין כי כמה כיווני חקירה נבדקים במקביל. כיוון מרכזי שנחקר עוסק בכך שהמניע לרצח הוא פעולת נקם על הפשע עליו יש הוטל הצו. אם אכן זהו המניע לרצח, קיים חשש ממשי כי הוא יפתח גל של חיסולים הדדיים ופעולות נקם באזור תל אביב.

עוד בוואלה! NEWS:
בצל החשש מהסלמה: "נתניהו ביקש לאתר מקור למימון משכורות חמאס בעזה"
ארגנטינה, ארה"ב, צרפת: השבוע שבו האנטישמיות חזרה להרים ראש
אלפי אירו לחתונת נכדם אבדו ברכבת - ונמצאו בזכות תושיית העובדים

רגע הירי ברחוב ביאליק ברמת גן בו נהרג עבריין, 26 בפברואר 2019. אנשי הדממה, תמונות גולשים
תיעוד הירי ברמת גן, היום/תמונות גולשים, אנשי הדממה

צוות מד"א שהגיע למקום ביצעו בו פעולות החייאה ופינה אותו לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה, שם נקבע מותו. מבדיקה ראשונית עולה כי הצעיר נורה בתוך חניון בעת שניסה להיכנס לרכבו. כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום ופתחו בחקירה. מתחזק החשד כי הרקע לאירוע פלילי ומדובר בחיסול.

לפני כשלושה שבועות צעיר בן 20 המוכר למשטרה נורה למוות בדרך בן גוריון ברחובות. בנוסף אליו, צעיר נוסף בן 25 נפצע באורח קשה בפלג גופו העליון. השניים קיבלו טיפול רפואי בזירה על ידי צוותי מד"א ופונו לבית החולים קפלן שבעיר כשמצבו של אחד מהם אנוש ומצבו של הפצוע השני קשה ולא יציב. בהמשך נקבע מותו של הפצוע האנוש בבית החולים.

עוד באותו נושא

חיסול בלב רמת גן: בן 20 המוכר למשטרה נורה למוות בכניסה לחניון

לכתבה המלאה
פצוע ירי ברחוב ביאליק ברמת גן, 26 בפברואר 2019. מד"א
צוותי מד"א חוץ לחניון שבו נורה הצעיר ברמת גן, היום/מד"א

באותו השבוע אירעו שני מקרי ירי שונים בתוך שעה אחת. באחד מהם, צעיר בן 24 נורה למוות בשעות הלילה סמוך לכיכר השעון ביפו. הוא פונה במצב קשה לבית החולים וולפסון שבחולון, אולם שם נקבע מותו. על פי החשד מדובר ברצח. במקביל, במרכז מסחרי בקריית טבעון נורה למוות תושב נצרת כבן 60. הגבר פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם קבעו הצוותים הרפואיים את מותו. הרקע טרם ידוע והמשטרה פתחה בחקירה.

(עדכון ראשון: 13:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully