וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי אירו לחתונת נכדם אבדו ברכבת - ונמצאו בזכות תושיית העובדים

26.2.2019 / 9:30

בני הזוג תורג'מן, שהגיעו מצרפת לרגל חתונת נכדם עשו את דרכם ברכת לנתניה, הבחינו כי איבדו 4,200 שנועדו למתנת החתונה. עובדי הרכבת התגייסו למבצע חיפושים ואיתרו את הכסף האבוד. "מודה לצוות על שהציל את מתנת החתונה", אמר הקשיש שכספו נמצא

זוג הקשישים מצרפת איבד 4,200 אירו שהיו מיועדים לחתונת נכדם ברכבת מהקריות, מנהל המשמרת בתחנת חיפה מרכז השמונה יצא למבצע חיפוש והחזיר את האבידה. דוברות רכבת ישראל
הכסף שאבד לבני הזוג/דוברות רכבת ישראל

זוג הקשישים מצרפת איבד 4,200 אירו שהיו מיועדים לחתונת נכדם ברכבת מהקריות, מנהל המשמרת בתחנת חיפה מרכז השמונה יצא למבצע חיפוש והחזיר את האבדה. צוות תחנת חיפה מרכז השמונה, בראשות מנהל המשמרת מאיר אברג'יל, רגיל לאתר אבדות ולהחזיר אותן לבעליהן. אך באבדה יקרת ערך כפי שנמצאה אתמול (שני), לא נתקל אברג'יל זמן רב.

למשרדו של מנהל המשמרת בתחנת חיפה מרכז השמונה הגיע זוג אזרחים ותיקים מבוהלים, יהודים תושבי פריז, וסיפרו כי איבדו תיק ובו 4,200 אירו, בדרכם לבקר את בתם, עולה חדשה מצרפת, המתגוררת בנתניה. הכסף היה מיועד לחתונת נכדם שתתקיים בעוד כמה ימים.

מנהל המשמרת יצא מיד במבצע חיפוש נרחב, וקרא במערכות התקשורת לכל הפקחים וצוותי התחנות באזור הצפון. לאחר כמה דקות, אותרה האבדה ברציף תחנת חוצות המפרץ, שם עלה הזוג, והכסף הועבר תחת שמירה אל תחנת חיפה מרכז השמונה, שם נמסר לזוג.

עוד בוואלה! NEWS:
נפילתו של אדריכל הסכם הגרעין היא סימן מבשר רעות מאיראן
הרב הראשי של ארגנטינה הותקף באכזריות בביתו - ונפצע קשה
חשד נוסף נגד ליצמן: התערב בלפחות עוד שני מקרים לטובת עבריינים

זוג הקשישים מצרפת איבד 4,200 אירו שהיו מיועדים לחתונת נכדם ברכבת מהקריות, מנהל המשמרת מאיר אברג'יל בתחנת חיפה מרכז השמונה יצא למבצע חיפוש והחזיר את האבידה. דוברות רכבת ישראל
האבדה אותרה תוך זמן קצר. אברג'יל/דוברות רכבת ישראל

אברהם תורג'מן, שאיבד את הכסף סיפר כי "אנחנו תושבי פריז שמגיעים לביקור קבוע בישראל מדי כמה חודשים, ומתאכסנים בקריית אתא. אתמול בבוקר יצאנו בדרכנו לנתניה, להביא את מתנת החתונה לנכדי, עולה חדש מצרפת. בדרך גילינו שהכסף אבד ומיד ירדנו בתחנת חיפה מרכז השמונה ודיווחנו למנהל המשמרת, שעשה הכול כדי לאתר את האבדה ולהחזיר אותה אלינו. אני מודה לצוות הרכבת על שהציל את מתנת החתונה".

מנהל המשמרת מאיר תורג'מן סיפר "אני שמח שעלה בידי לאתר ולהציל את מתנת החתונה. התרגשתי יותר מהכל כאשר הזוג בירך אותי ברכה מיוחדת במרוקאית: לה איתק ארדה יבניני, שפירושה שתהיה בריא ויתגשמו כל משאלותיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully