וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכב הועמד במקום אסור, ראש העיר שילם את הדוח מכיסו

22.2.2019 / 19:15

תושבים שהבחינו ברכבו של ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג במקום אסור לחנייה, פנו לעירייה כדי לברר מדוע אינו מציית לחוק. כשגרינברג גילה כי נהגו הצמוד ביצע את העבירה, הוא פנה לרשות החנייה בעיר, דרש לקבל את הדוח לידיו ושילם אותו מכיסו. "מחויב לדוגמה אישית"

דוח החניה של ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, 22 פברואר 2019. צילום מסך
רכבו של ראש העיר גרינברג חונה על המדרכה/צילום מסך

ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, גילה כי נהגו הצמוד חנה במקום אסור לחניה, דרש לקבל את הקנס מהפיקוח העירוני - ושילם אותו מכיסו האישי. המקרה התרחש בערב יום רביעי השבוע, סביב השעה 19:00, כשרכבו של ראש עיריית פתח תקווה נצפה חונה על מדרכה במרכז העיר, במקום אסור. בעקבות כך, תושבים שצפו בעבירה פנו לעירייה בניסיון לברר מדוע ראש העיר אינו מציית לחוקים העירוניים והאם החוק אינו תקף כל עוד מדובר ברכבו של ראש העירייה.

בתגובה, הסבירו בעירייה לתושבים כי ראש העיר לא היה מודע כלל לחנייה האסורה, מכיוון שנהגו הוריד אותו בהיכל התרבות לאירוע שהתקיים במקום, ונשאר לחנות שלא בידיעת ראש העיר על המדרכה. כשהגיעה לאוזני גרינברג הידיעה על דבר עבירת התנועה של נהגו, הוא חידד עמו את הנהלים, פנה לרשות החנייה העירונית ודרש לקבל דוח תנועה.

לאחר בעירייה נתנו דוח לרכבו על סך 500 שקלים, גרינברג שילם את הדוח מכיסו והבהיר כי פעמים רבות דוגמא אישית מלמדת הרבה יותר מהסברים, נימוקים וניסיונות ללמד מה נכון ומה לא. "כראש העיר אני מחויב לדוגמא אישית", אמר לוואלה! NEWS. "במקרה הספציפי הזה למרות שלא הייתי מודע לעברה, מדובר על רכבי האישי ועל כן אני מבקש לתת את הדין ולתקן", הוסיף.

עוד בוואלה! NEWS:
גנרלים על אזרחי: כשגולנצ'יק וצנחן יצטרכו להסתדר באותה מפלגה
סבא"א: איראן עומדת במגבלות הסכם הגרעין מול המעצמות
הפלסטינים: נער נורה למוות בעימותים עם צה"ל בגבול רצועת עזה

דוח החניה של ראש עיריית פתח תקווה. צילום מסך
"העמדת רכבך בניגוד לחוק". הדוח ששילם גרינברג מכיסו/צילום מסך

זאת לא הפעם הראשונה שגרינברג עולה לכותרת מאז שהתיישב על כיסא ראש העיר. לפני כשבועיים עמד במרכזה של סערה ציבורית בעקבות מבצע אכיפה שקידם נגד מהגרים ששוהים בישראל ללא אשרה, זאת למרות ההגבלות שמטיל בנושא משרד הפנים. בשיאה של הסערה גרינברג עלה לראיון משותף עם נציגת ארגוני סיוע למען עובדים זרים בחדשות 12 והמראיין עודד בן עמי החליט להוריד אותו מהשידור בטענה כי הוא מפריע להתנהלות התקינה של ראיון.

בנוסף לכך, בתקשורת המקומית בפתח תקווה אף פורסם כי לאחרונה הוגש כתב אישום נגד תושב העיר שאיים לפגוע בגרינברג. על פי כתב האישום, תושב העיר התקשר ללשכת מנכ"ל העירייה ואיים בפני אחת העובדות שיפגע בראש העיר. תחילה הוא שאל את הפקידה בלשכת ראש העיר היכן גרינברג נמצא, בליווי צרור קללות. לשאלת הפקידה "מי זה?", השיב הנאשם: "איפה רמי הבן זונה תגידי לו שאני רוצה לשחוט אותו". לאחר שהעובדת שאלה את הנאשם שוב מי זה?, הוא השיב: "תגידי לו שאני רוצה לשחוט אותו".

רק לפני מאה ימים גבר גרינברג בבחירות המוניציפליות על ראש העיר לשעבר איציק ברוורמן. גרינברג שעמד בראש סיעת "התחדשות" גרף 45 אחוזים מקולות הבוחרים, ולעומתו ברוורמן זכה רק ב-36 אחוזים מהקולות. בגרינברג תמכו סיעות יש עתיד, מפלגת ש"ס, פתח תקווה ביתנו, הליכוד ומרצ. בתגובתו הראשונה לאחר הניצחון בבחירות אמר כי "פתח תקווה הולכת לדרך חדשה בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully