וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו לא לבד": המשטרה חושפת תיעוד של עב"מ מרחף בשמי אוסטרליה

19.2.2019 / 0:03

גורמים במשטרה המקומית מאמינים שיש בידם תיעוד אמיתי לקיום חייזרים. בסרטון נראה אובייקט דמוי חללית מרחף בשמיים במהלך סופת ברקים עזה באוסטרליה. אבל לא כולם ממהרים להגיע למסקנות דומות ומציעים פתרונות חלופיים למראות הביזארים

המשטרה חושפת תיעוד של עב"מ מרחף בשמי אוסטרליה/WA Police Force

המשטרה המקומית בצפון-מערב הרחוק של אוסטרליה שחררה סרטון מצמרר של מה שנראה כמו עב"מ מרחף בשמיים. בסרטון, שצולם במוצאי שבת במצלמת אבטחה קרוב לחוף, נראה אובייקט זוהר נוטה על צדו כשהוא מרחף במהלך סופת ברקים - ואז נעלם לפתע.

המשטרה שיתפה את הסרטון בחשבון הטוויטר הרשמי שלה וטענה שיש בידה הוכחה לקיומם של חייזרים: "אחרי צפייה חוזרת בתיעוד של הסערה אתמול בלילה, נראה שאנחנו לא לבד".

עב"מ בסופת ברקים. WA Police Force, צילום מסך
משמאל: עב"מ או השתקפות פנס?/צילום מסך, WA Police Force

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

מלחמת העולמות בדרך? אורות, רעש ובולענים מסתוריים הופיעו בכדור הארץ

לכתבה המלאה

הסרטון זכה לתשומת לב רבה בטוויטר, בעיקר מצד חובבי מדע בדיוני שמחפשים נואשות אחר כל תיעוד אפשרי לקיומם של חוצנים. אחד כתב בתגובה: "פשוט מטורף. זה ממש נראה כמו כלי תעופה אינטרגלקטי או שכפול של כלי תעופה מאזור 51". אחרים, לעומת זאת, לא מיהרו לקבוע שמדובר בתופעה על טבעית וטענו שחייב להיות הסבר הגיוני למראה המוזר הזה. כמו במקרים אחרים, חלק טענו שמדובר רק בהשתקפות של פנסי הרכב במצלמה. "סרטון נחמד, אבל ברור שזו אשליה אופטית", כתב אחד ואחר הוסיף: "אתם יודעים שזה רק השתקפות של רכב ברוורס, נכון?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully