וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף הסיפור האמיתי על אחד המפגשים המפורסמים בין אנשים לחייזרים

4.1.2019 / 0:06

תקרית יער רנדלשם נחשבת בעיני רבים כאחד המפגשים האותנטיים ביותר בין בני אדם לחייזרים והיא אף מתועדת היטב. מחקר חדש טוען כי מדובר בסך הכל בנקמה בין קבוצות חיילים על התעללות שעברו

Britain's Roswell- The Rendlesham Forest UFO Alltime Conspiracies

האם אחת התקריות המפורסמות בעולם במהלכה נצפו חייזרים היא בסך הכל מעשה קונדס? מחקר שנחשף ממש לפני סיום השנה האזרחית החולפת טוען כי תקרית יער רנדלשם, או כפי שהיא ידועה בפי רבים יותר "הרוזוול של בריטניה", היא בסך הכל מעשה קונדס של כמה חיילים בחיל האוויר הבריטי כנקמה על מה שעשו להם החיילים האמריקאים בבסיס הצמוד.

אם אותן טענות, שמבוססות על מקורות חסויים, יתבררו כנכונות, אז אחת האגדות האורבניות היותר בדוקות תבברר כטעות מוחלטת. ומקור עלייה לרגל של עשרות אלפים יהפוך לבדיחה.


עוד בנושא:
עדות מפנים: צבא ארה"ב מסתיר גופות של חייזרים מתחת לבסיס חיל האוויר
האם זו העדות הראשונה לביקור חייזרים בכדור הארץ - שלא שמעתם עליה?
זיוף או "מסמכים נדירים מאוד" שמאמתים את נחיתת החייזרים המפורסמת?

תקרית יער רנדלשם התרחשה בין ה-26 ל-28 בדצמבר 1980. חיילים אמריקאים, שמוקמו בבסיס וודברידג' בבריטניה, ראו אורות מעל יער רנדלשם הסמוך, וכשהגיעו לבדוק במה מדובר, צפו בחללית ואף נגעו בה לדבריהם. ביום לאחר מכן הביאו עמם את הקצין האחראי שהקליט את מה שראה, ואף נבדקה ונמצאה במקום רמת קרינה גבוהה מהרגיל, שהוכיחה לדבריהם את המצאות החללית והחוצנים שהמריאו במהירות לאחר כשעה של חשיפה. מספר דוחות נכתבו בנושא, כולל דוח רשמי שפורסם בשנת 2002 על ידי משרד הביטחון הבריטי, באורך 178 עמודים, אך אשר לא הכיל שום מסקנות קונקרטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully