וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נכנס מהחלון ותקף בסכין": האישה שבעלה נדקר באשדוד שחזרה

17.2.2019 / 23:09

אישתו של הגבר שנדקר בדירתו באשדוד ונפצע באורח קשה סיפרה לוואלה! NEWS כי שכנם, החשוד במעשה, פרץ לבית דרך החלון וניסה לדקור את שניהם, אך בעלה הגן עליה. "הוא פרץ לנו לתוך הבית, באמצע הלילה דרך החלון". לפי עדות שמסרה, היא ובעלה לא מכירים את הדוקר

עריכה: שניר דבוש

בבית חולים אסותא באשדוד אושפז היום (ראשון) באורח קשה הגבר שנדקר לפנות בוקר בדירתו באשדוד. גם הדוקר, שכן של הפצוע, מאושפז במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם מירי לאחר שהתנפל בדקירות סכין על כוח משטרה שהוזעק למקום ונורה על ידי שוטר.

האישה שבעלה נדקר סיפרה לוואלה! NEWS על הרגעים הקשים שחוו במהלך הפריצה לביתם. בשעה שלוש לפנות בוקר לערך הדוקר צלצל בפעמון, ואמר "תפתחו לי או שאני נכנס", שחזרה. לאחר שסרב לפתוח, הרעייה אמרה שהיא ובעלה הלכו לאחד מחדרי הדירה, אך הוא נכנס דרך החלון. לדבריה, הדוקר, שהתברר כשכן של השניים, "פרץ לנו לתוך הבית, באמצע הלילה", וכן "נכנס ישר עם סכין, ניסה לדקור את שנינו, ובעלי הגן עלי". בהמשך, השניים הצליחו להימלט מהדירה. "רצנו והוא דימם במצב קשה".

לפי עדות שמסרה האישה, היא ובעלה לא מכירים את הדוקר שנורה למרות שמדובר בשכן בבניין משום שלדבריה "הם גרים בדירה רק שבועיים. כשהגיעו השוטרים אל הבית הם מצאו את הדוקר כשסכין בידו והוא מנפנף בו לעברם. לפי המשטרה, הוא סירב להוריד את הסכין, דקר את אחד השוטרים ונורה.

לקריאה נוספת:
רצח במרכז המסחרי: בן 36 נדקר למוות בלוד - התוקף הסגיר עצמו
רצח כפול בי-ם: גופות גבר ואישה בני 70 נמצאו עם סימני אלימות

הסכין שבעזרתה דקר החשוד באשדוד. חטיבת דובר המשטרה
הסכין בה השתמש הדוקר/חטיבת דובר המשטרה

מבדיקה ראשונית של המשטרה, עלה כי מעט לאחר השעה שלוש וחצי לפנות הבוקר התקבל דיווח במוקד המשטרה ממודיע שמסר כי דקר כמה פעמים אדם אחר ברחוב הרב קוק בעיר. כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בסריקה בבניין, ובמהלכה איתרו כתמי דם רבים בקומה הרביעית - אך במהלך הסריקה בדירה לא נמצאו שם הדיירים. השוטרים המשיכו בסריקה בעקבות כתמי הדם ונכנסו לדירה בקומה השלישית, שם אותר החשוד שהתחבא מאחורי מקרר המטבח כשסכין בידו.

  • עוד באותו נושא:
  • אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully